ukjentdkldkå skrev:Tror dere man kan få 6'er vis man har alt riktig men feil på hele oppgave 1 del 2 som gir 6 poeng og i tillegg oppgave 2 e) ?
høres ikke ut som det er mulig, men brått lissom ?
Nja, da vil du være ca 8 poeng under makspotten, som vil si 52. Jeg leste at 94% er kravet for 6'er, som tilsvarer omtrent 56. Men det skal sies at sensor ser på helheten, så det er ikke utenkelig!
doniks skrev:Dette var det jeg svarte, sikkert feil, men sånn at vi kan se sammen, om flere hadde samme svar

opogave 1
a) x=1
b) x=-7
c) x=2 eller x=1
oppgave 2
a) b^2/a^2
oppgave 3
x € [1,2]
oppgave 4
11 gullmedaljer
oppgave 5
a) 1/3
b) minst 5 røde for å få mindre enn 50%
oppgave 6
a= -2, b=4, c=-2
oppgave 7
b) 4,0,0
oppgave 8
a) 4
b) 6
c) (2,2) (-1,-2,5)
9c) 32 cm
Fikk samme som deg på 1A og 1B, 1C fikk jeg x=20. Sikkert jeg som har feil på 1c.
2A) Samme som deg
2B) -x+x^2-1 = x(x-1)-1
3) Samme som deg
4) 11 gull, 5 sølv
5A) Skrev litt forskjellig, deriblant 1/3. Tipper jeg får feil på hele denne. Ingen svar på 5b
6) a=-2, b=3, c=-2 om jeg husker rett? Ren gjetting mot slutten, skrev ikke inn i kladden
7) 4, 0, -12
8AB) Samme som deg
8C) "Den går gjennom g(2) og g(-1). Jeg glemte selvfølgelig å skrive hele punktene, trøtt gutt som døgna dagen før
9) Hadde jeg ingen svar til.
Del 2 gikk det veldig bra for seg, jeg fikk garantert full score på oppgave 2 og 3, med 1/3 eller 2/3 riktige på oppgave 1. Dette er ting jeg husker veldig godt fra 2py, så det var egentlig en skikkelig cakewalk
Tipper jeg får 4, mens jeg satt meg mål om 5 eller 6 på begynnelsen av året. Sykt vansklig fag å ta på 100% egenlæring uten noen å jobbe med! Jeg trenger gode karakterer for å komme inn på NHH neste år, så vurderer å ta opp igjen neste år samtidig som jeg tar S2 og 4 andre fag