Hei
Vil de nye kompetanse målene under eksamen matematikk 1T høst 2013 være aktuelle eller fremtrer disse til vår eksamen?
Nye læreplan eksamen 1t
Moderatorer: Aleks855, Gustav, Nebuchadnezzar, Janhaa, DennisChristensen, Emilga
-
- World works; done by its invalids
De nye kompetansemålene er først aktuelle til vår-eksamen, ikke den eksamen som er i morgen. Lykke til, hvis du har tenkt å ta eksamen i morgen.
Edit: Sa jeg i morgen? Mente selvfølgelig på mandag.
Edit: Sa jeg i morgen? Mente selvfølgelig på mandag.
Er du 100% sikker Vaktmester?
Jeg skal også ta denne eksamenen på mandag og var litt nervøs for dette med å kunne tegne figurer med digitale hjelpemidler ettersom jeg aldri har gjort det.
Jeg skal også ta denne eksamenen på mandag og var litt nervøs for dette med å kunne tegne figurer med digitale hjelpemidler ettersom jeg aldri har gjort det.
-
Er 100 % sikker. Vi underviste hele 2p på skolen jeg jobber på med eksamen til jul, og derfor har vi sjekket og er vi sikre på hva som gjelder. :)
-
Fant fasiten: http://www.udir.no/Lareplaner/Finn-lare ... areplaner/
Synes dette er veldig naturlig - for hvem er det normalt som har eksamen på høsten? Jo, de som strøk til våren - da er det naturlig at man ikke endrer læreplanmålene for dem. De skal ha en ny eksamen i det de hadde undervisning i forrige skoleår.Læreplanene skal tas i bruk på alle årstrinn fra og med skoleåret 2013-2014. De første ordinære skriftlige eksamenene i fagene er våren 2014. Sentralt gitt skriftlig eksamen høsten 2013 prøver de gamle læreplanene som gjaldt frem til 31.07.2013.