Jeg går på offentlig skole, og der er matteundervisningen med 30 elever i hver klasse. Jeg har store konsentrasjonsproblemer og greier derfor ikke å konsentrere meg når vi er så mange i klassen. I 1.Klasse var vi bare 15 elever per klasse, men det var også vanskelig fordi alle trengte like mye hjelp. Jeg og foreldrene mine har derfor vurdert å skaffe en privatlærer til meg slik at jeg kan forbedre meg. Jeg har hatt privatlærer i naturfag før, og da gikk jeg opp 3 karakterer, så jeg tror det vil hjelpe å få privatundersvisning i matte også. Problemet er at vi ikke finner noen privatlærere på internett. Vi har vært på en del hjemmesider, som http://privatundervisningen.no, men de tilbyr veldig få timer (jeg trenger minst 2 timer i uka gjennom hele året). Så derfor: vet dere om noen veldig seriøse mattelærere som kan hjelpe meg? Han/Hun bør ha en veldig pedagogisk bakgrunn slik at han ikke bare kan hjelpe de som er flinke i matte, men også de som sliter veldig mye. Det er også viktig at læreren har forstårelse for at jeg sliter med konsentrasjonen. Prisen er samme hva, så lenge jeg får hjelp! hehe!:)