Noen andre som gruer seg til fysikk forkurs eksamen?

Det er god trening å prate matematikk. Her er det fritt fram for alle. Obs: Ikke spør om hjelp til oppgaver i dette underforumet.

Moderators: Vektormannen, espen180, Aleks855, Solar Plexsus, Gustav, Nebuchadnezzar, Janhaa

Post Reply
zzz123
Fibonacci
Fibonacci

Hei!

Har eksamen den 15.mai, og øver på eksamen vha fjorårets eksamensoppgaver, men jeg merker at jeg så vidt klarer det, eller gjør noen slurvefeil. Jeg gruer meg ekstremt mye.

Er det noen andre i samme situasjon? Jeg er redd for å stryke, noe som godt kan skje om 3 dager.
ingarage
Fibonacci
Fibonacci

Skjønner deg veldig godt – jeg hadde samme følelse før eksamen i fjor. Prøv å identifisere hvor du gjør feil, og jobb målrettet med akkurat de delene.
ingarage
Fibonacci
Fibonacci

ingarage wrote: 12/05-2025 15:39 Skjønner deg veldig godt – jeg hadde samme følelse før eksamen i fjor. Prøv å identifisere hvor du gjør feil, og jobb målrettet med akkurat de delene.
Selv tar jeg små øvingsøkter på 45 minutter og gir meg selv en pause etterpå, gjerne med noe enkelt som snake game for å koble ut uten å miste konsentrasjonen helt. Det hjelper faktisk mer enn man skulle tro! :wink: :wink:
zzz123
Fibonacci
Fibonacci

ingarage wrote: 12/05-2025 15:39 Skjønner deg veldig godt – jeg hadde samme følelse før eksamen i fjor. Prøv å identifisere hvor du gjør feil, og jobb målrettet med akkurat de delene.
Det er fint å høre fra andre! Problemet er bare at jeg lå litt bakpå pensum, og det er en del jeg fatter, men også mye jeg ikke helt forstår - f.eks elektrisitet og fysikk i væsker.

Får vel bare ta igjen eksamen i august dersom jeg stryker!
Post Reply