Hei.
Endelig er eksamen over. Har noen spørsmål om noen oppgaver.
* På oppgave 3A om den falggstanga som brakk.Fikk noen andre også at den brakk 3m over bakken?
* Der man skulle sette inn symmetriaksene, ble det v4 streker?
Eksamen 05 er over!!!!
Moderators: Vektormannen, espen180, Aleks855, Solar Plexsus, Gustav, Nebuchadnezzar, Janhaa
-
DanielÅlien
- Fibonacci

jeg gjorde ikke den med flaggstanga men tror at de symmetriaksene var 4 streker. man skulle jo lage 3 speilbilder:
En på høyre siden av streken, en under streken og en "på skrå, nedover mot høyre"
Da får man et sånt mønster som det var på enkelte ullgensere fra Ski-VM i Trondheim...
En på høyre siden av streken, en under streken og en "på skrå, nedover mot høyre"
Da får man et sånt mønster som det var på enkelte ullgensere fra Ski-VM i Trondheim...
Last edited by DanielÅlien on 20/05-2005 17:21, edited 1 time in total.
Toyota Supra Twin Turbo
POWER TO THE PEOPLE!
POWER TO THE PEOPLE!
-
Guest
Hva med 3b hva fikk dere? den oppg.. med khan og parkettene.. hvor mange prosent var det dyrere``?
-
DanielÅlien
- Fibonacci

gjorde ikke den heller. Gjorde kun 2-poengere for sikkerhets skyld.
Forrige prøve fikk en person som kun valgte 1 poenger mer poen en en som hadde valgt to 3'ere og fire 2'ere
Forrige prøve fikk en person som kun valgte 1 poenger mer poen en en som hadde valgt to 3'ere og fire 2'ere
Toyota Supra Twin Turbo
POWER TO THE PEOPLE!
POWER TO THE PEOPLE!
-
Guest
ja det ble fire streker.. men skulle man seriøs speile de over?eller holder dt å telle ruter?jeg konstruerte dem over på x-aksen.. og y-aksen telte jeg bare.. orka ikke å bruke så lang tid på detGjest wrote:Hei.
* På oppgave 3A om den falggstanga som brakk.Fikk noen andre også at den brakk 3m over bakken?
-
DanielÅlien
- Fibonacci

Jeg tror vi bare skulle speile dem ja. 3 speilbilder og én original i alt
Toyota Supra Twin Turbo
POWER TO THE PEOPLE!
POWER TO THE PEOPLE!
-
DanielÅlien
- Fibonacci

jeg bare telte ruter
Toyota Supra Twin Turbo
POWER TO THE PEOPLE!
POWER TO THE PEOPLE!
-
Guest
DanielÅlien wrote:jeg bare telte ruter
den første oppg på DEL II - der de spurte om hva tror du kommer i 2005.. sånn antall mopeder.. hva skrev dere?jeg skrev 161 jeg.. merkelig.. jeg skjønte ikke den jeg.
-
Guest
Jeg skjønte ikke hvordan man skulle løse oppgave 3A, men den brakk ihjertfall ikke 3 meter over bakken. Katetene er alltid kortere enn hypotenusen, og den lengste kateten var jo 4,2 cm.Gjest wrote:Hei.
-
Guest
Ble det ikke 2/6*1/5+3/6*2/5=4/15=0.27=27%? Sånn gjorde jeg det.HoaXed wrote:På sannsynligheten.. Husker noen svara der? Oppgave 15!?
-
Guest
Det økte jo med 10 000 for hvert år, så svaret ditt skulle være rett. Men så har du vel ikke fått med begrunnelse da.Anonymous wrote:DanielÅlien wrote:jeg bare telte ruter
den første oppg på DEL II - der de spurte om hva tror du kommer i 2005.. sånn antall mopeder.. hva skrev dere?jeg skrev 161 jeg.. merkelig.. jeg skjønte ikke den jeg.
-
Guest