Hei!
Jeg tror man får best resultat ved bruk av sum rekke istedenfor å bruke integral i en geometrisk rekke oppgave.Hva tror dere?
Best resultat ved bruk av integral eller sum av rekke?
Moderatorer: Vektormannen, espen180, Aleks855, Solar Plexsus, Gustav, Nebuchadnezzar, Janhaa
Sist redigert av Wentworth den 15/06-2008 15:30, redigert 1 gang totalt.
Det er kun to måter å leve livet på; det ene er å tro at alt er et mirakel og det andre er å tro at ingenting er et mirakel.
Finnes normalt [tex]a_{\pi}[/tex]?
[tex]\int_{\pi}^{3\sqrt{2}} f(x) \rm{d}x[/tex] tror jeg ikke kan defineres på "summeform". Derfor mener jeg integral er best.
[tex]\int_{\pi}^{3\sqrt{2}} f(x) \rm{d}x[/tex] tror jeg ikke kan defineres på "summeform". Derfor mener jeg integral er best.
Ops,beklager....
Jeg må korrigere spørsmålet mitt, for jeg tror den er lett å misforstå. Prøv igjen nå,Espen
Jeg må korrigere spørsmålet mitt, for jeg tror den er lett å misforstå. Prøv igjen nå,Espen

Det er kun to måter å leve livet på; det ene er å tro at alt er et mirakel og det andre er å tro at ingenting er et mirakel.
For meg gjør den det!!!!Magnus skrev:Denne tråden gir ingen mening.