Jeg kan først begynne med min historie med matematikk fra barneskolen.
På barneskolen mestret jeg matematikk veldig greit kunne det jeg skulle kunne frem til jeg begynte på ungdomsskolen. Når jeg gikk på ungdomsskolen ble jeg virkelig bare trisst av skolen og matematikk på dette stadiet i livet. På videregående ble det vel egentlig bare værre, men jeg strøk ikke, nesten ufattelig at jeg ikke strøk da jeg ikke løftet et slag.
Jeg gikk ferdig VGS (Medier og Kommunikasjon +IKT) Jeg ble ansatt i bedrift under skolegang og har motatt fagrev i IKT Driftsfag. Dette var lett, når jeg først bestemte meg for å bare kline til. Mye av dette var basic ting jeg ikke kunne, fordi jeg hadde fått andre interreser under min tid som lærling.
Idag har jeg sagt opp jobben, og har søkt på allmennfaglig påbygging.
Jeg vil begynne studere etter allmenn tenker da finans siv øk. - Jeg vet at matematikken er ganske krevende i begge fag, men jeg tror at jeg kan mestre dette om jeg jobber hardt!
Jeg vet jeg er en person som kan bli ****** dyktig i finansverden, derfor er disse to studiefagene perfekt for meg.
Jeg er villig til og ofre mine neste 5-6 år for gode lønnsbetingelser og en jobb jeg kan glede meg noe hinsides til å dra på.
I mine år som IKT lærling og senere fastansatt har jeg tjent penger som jeg begynte investere. Jeg er blitt veldig opptatt med dette og synes det er veldig gøy, og da må man klart ha matematikken i orden iallefall til en viss grad. Følger med på aksjer og børser sektorer: shipping & offshore. 24/7. Nyheter leses før jobb, på jobb, etter jobb..
Jeg har de siste år modnet i hodet siden tiden jeg gikk på skolen og vil derfor skjerpe meg.
Jeg er jækla motivert - Jeg vil mestre matematikken.
Jeg var døllt nære stryke på VGS, kun fordi jeg var umoden og ikke gadd å løfte et slag.
Jeg bruker bli flink i det meste jeg bruker tid på, matematikk er et fag jeg vil mestre nå, jeg er dedikert til å bruke mye tid på dette framfor å sølebort tiden på annet unødvendig tull som f. eks fyll.
Jeg begynner på allmennfaglig påbygging til høsten da er det sannsynligvis 1Y, uten at jeg skal si noe sikkert. Jeg vil jobbe med matematikken nå frem til skolen begynner. Jeg kan fint sette av 5-6 timer ukentlig til matematikk.
Jeg skal freshe opp matematikken fra 8-10 samt få prøvd meg på endel av matematikken som foregår på VGS.
Hvor bør jeg begynne?
Jeg vil spesielt høre fra de menneskene som har vært i en liknende situasjon eller har erfaring med det fra et annet ståsted.
Dette innlegget natt til lørdag forteller vel alt om hvor jeg vil hen

Mvh Finansakrobat