Her kan du stille spørsmål vedrørende problemer og oppgaver i matematikk for videregående skole og oppover på høyskolenivå. Alle som føler trangen er velkommen til å svare.
Noen som vet eller kan veilede meg til hvordan jeg kan melder meg opp til privatisteksamen i 2mx? Har prøvd å finne info på dette, men det er lite å finne akkurat på dette området.
Har vært innom privatistweb, men de har ikke telemark på lista (og jeg kan ikke finne noe som helst av informasjon anngående hvordan jeg skal gå frem der!!) Så det jeg må finne ut av er hvor jeg skal henvende meg. Sendte mail til privatistweb i helga om dette, men har ikke fått svar, og ting begynner å haste siden fristen går ut i morgen
Det kan virke som jeg må melde meg opp der jeg har adresse i folkereggisteret? Det vil si nome kommune i telemark for meg. Vet noen om jeg kan få ta eksamen ved en annen skole enn den nærmeste der jeg bor?
Fikk meldt meg opp til eksamen i går. Kjørte fra Drammen til Skien for å gjøre dette, bor på hybel i Drammen fram til ca 15 mai, og etter det er jeg i Skien. Siden eksamen er 28 mai så valgte jeg å melde meg opp der.
Da jeg skulle dra tilbake til Drammen røyk bremsene på bilen min, selvfølgelig i en bratt nedoverbakke! Fikk heldigvis bremset på giret, og stoppet ganske fort, og alt gikk bra. Så får vi bare se hvordan det går med eksamen i mai da.
Maruz wrote:Fikk meldt meg opp til eksamen i går. Kjørte fra Drammen til Skien for å gjøre dette, bor på hybel i Drammen fram til ca 15 mai, og etter det er jeg i Skien. Siden eksamen er 28 mai så valgte jeg å melde meg opp der.
Da jeg skulle dra tilbake til Drammen røyk bremsene på bilen min, selvfølgelig i en bratt nedoverbakke! Fikk heldigvis bremset på giret, og stoppet ganske fort, og alt gikk bra. Så får vi bare se hvordan det går med eksamen i mai da.
Ojoj...godt du er like hel da. Lykke til med eksamen...
La verken mennesker eller hendelser ta livsmotet fra deg.
Marie Curie, kjemiker og fysiker.