PRØVE MUNTELIG MATTE!

Her kan du stille spørsmål om oppgaver i matematikk på ungdomsskole og barneskole nivå. Alle som føler at de kan bidra er velkommen til å svare.

Moderatorer: Vektormannen, espen180, Aleks855, Solar Plexsus, Gustav, Nebuchadnezzar, Janhaa

Svar
Kine!

jeg kom opp i matte muntelig :shock: og lurer på om du har noen ideer om hva jeg kan gjøre og hvilke oppgaver som er viktige innenfor temaet:sport/hobby :?: :)
jeg skal finne høydeforskjellen på noe fra det er født til voksent og skal sette opp kurvediagram hvordan gjør jeg det da :?: :)
hvordan finner jeg ut hvor mye bensin jeg bruker i året å kjøre til ett sted :?:
hvordan finner jeg størrelseforskjellen på noe som er veldig litte til noe veldig stort :?:
Og hvordan finner jeg ut foreksempel hvor mange hunder som må til for å få en elefant?

Dette var kanskje mange spørsmål :D men jeg hadde satt stor pris på hjelp! hilsen meg
Gjest

he i hei
håper det går bra på muntlig og det beste tipset jeg har er å lese matte boka di. :D
Gjest

Hei Elisabeth!!
Du hadde ikke velidig god kamuflase der gitt....... Hehe....
Gjest

er det eksamen allerede nå?eller er det muntlig matteprøve?aldri hatt sånn før eg. :?
martin
Fibonacci
Fibonacci
Sted: Gjøvik, Oslo
Kontakt:

Jeg skulle ønske at jeg var like heldig!! :wink:
Svar