www.skolehjelp.com

Det er god trening å prate matematikk. Her er det fritt fram for alle. Obs: Ikke spør om hjelp til oppgaver i dette underforumet.

Moderatorer: Vektormannen, espen180, Aleks855, Solar Plexsus, Gustav, Nebuchadnezzar, Janhaa

Svar
shahabm85
Fibonacci
Fibonacci
Kontakt:

hei.

vi har åpnet et forum, hvor du kan prate om matematikk, kjemi, fysikk, og mye mer!

vi har også et forum for russ 2008 og et åpent forum hvor du kan snakke om hva du vil !!

det er alltid en som kan hjelpe deg, eller trenger din hjelp.

vi ses der 8-)

http://www.skolehjelp.com
Realist1
Euclid
Euclid

Er du moderator eller noe her på dette forumet også? Det der var farlig likt oppsett til matematikk.net og realisten.com.
Emilga
Riemann
Riemann
Sted: NTNU

Se der ja ... De har til og med Bevisskolen også.
Mayhassen
Brahmagupta
Brahmagupta
Sted: Brumunddal

Realist1 skrev:Er du moderator eller noe her på dette forumet også?
Det får jeg sannelig ikke håpe. Det er jo ingen vits i å splitte folket på disse forumene, fungerer jo best når alle er samlet på et sted.
daofeishi
Tyrann
Tyrann
Sted: Cambridge, Massachusetts, USA

Garantert ikke. Dette virker som et veldig overmodig prosjekt som lider av litt manglende planlegging. Forumet har litt vel mange kategorier med tanke på størrelsen på brukermassen. (Vanlig nybegynnerproblem ved starting av forumer.) Jeg lurer meg også ikke på om nisjen "norsk skoleforum" allerede er dekket, siden det finnes såpass mange veletablerte forum som dekker alle kategoriene - som matematikk.net, realisten.com, fysikk.no, skole.no...

Det finnes forum som er strengere enn matematikk.net på reklame - slikt er vanligvis dårlig tolerert. Prøv å tiltrekke brukere på annet vis.
Svar