Tentamen på Torsdag!

Her kan du stille spørsmål om oppgaver i matematikk på ungdomsskole og barneskole nivå. Alle som føler at de kan bidra er velkommen til å svare.

Moderators: Vektormannen, espen180, Aleks855, Solar Plexsus, Gustav, Nebuchadnezzar, Janhaa

Post Reply
Nya4.com
Fibonacci
Fibonacci

Hei
Jeg har tentamen på torsdag..

Jeg fikk heftet idag og i det heftet står det at det err fjorårets avgangseksamen ..

Tema er for det meste måleenheter, jeg lurte derfor på om noen har kansje kunne hjelpe meg litt med hva som kommerpå prøven?

Håper på svar
Jonta
Noether
Noether

Nya4.com wrote:Hei
Jeg har tentamen på torsdag..

Jeg fikk heftet idag og i det heftet står det at det err fjorårets avgangseksamen ..

Tema er for det meste måleenheter, jeg lurte derfor på om noen har kansje kunne hjelpe meg litt med hva som kommerpå prøven?

Håper på svar
Vet det er for sent nå, men vil anbefale deg og alle andre (ihvertfall de som går på ungdomsskole/barneskole) å skaffe en bok skrevet av Ola M. Selstø og Margit Smeland. Den heter "Matematikk regler" 8.-10. klassepensum er det den foretar seg. Det er en meget informativ bok, som også finnes i nynorsk utgave.

Jonta
All your math are belong to us
Realist1
Euclid
Euclid

Selvom jeg nå er ferdig med tentamener og også snart hele ungdomsskolen, er jeg interessert i greie bøker. Vet du ISBN-nr dens, eller evt. hvor mye den koster og hvor dem selger den?
sEirik
Guru
Guru

Oopps...

Ikke gjør det så åpenbart neste gang! :wink:
Jonta
Noether
Noether

Realist1: Søk på bokkilden.no der fant jeg 9788281460256 som ISBN (høy pris på det nettstedet)
All your math are belong to us
Post Reply