Eksamen matte 2006

Her kan du stille spørsmål om oppgaver i matematikk på ungdomsskole og barneskole nivå. Alle som føler at de kan bidra er velkommen til å svare.

Moderators: Vektormannen, espen180, Aleks855, Solar Plexsus, Gustav, Nebuchadnezzar, Janhaa

Post Reply
orion
Fibonacci
Fibonacci

Imorgen skal jeg ta standpunkt prøve i matte, og har fått vite av matte læren at prøven vi får er en eksamensoppgave fra 2006 GG4020 matematikk.
Vet noen hvor jg kan laste ned prøven og se på den litt slik at jeg er extra forbredt til imorra? eller noen som hat tatt den og kan si hva jeg må øve mest på?
Takker på forhold alle som svarer :)
*Sorcerer*
Cantor
Cantor

Å få vite svarene på forhånd regnes som juks, og det er ikke noe jeg vil hjelpe til med.

Jeg synes også det er rart at læreren vil si til dere hvilken prøve dere skal få, det virker litt rart. Jeg vet jeg aldri har fått vite hvor spørsmålene kommmer fra på en prøve.
Usus magister est optimus
okmatematikkboy
Pytagoras
Pytagoras

Når du har tatt den, gidder du å fortelle meg hva slags type oppgave dere får?
orion
Fibonacci
Fibonacci

okmatematikkboy wrote:Når du har tatt den, gidder du å fortelle meg hva slags type oppgave dere får?
Konstruksjon, prosent, ligninger og noen problem løsningsoppgaver.
3'er oppgavenen på del 3 er spesielt vanskelige, syns jeg da... :?
okmatematikkboy
Pytagoras
Pytagoras

takk, men har du noe litt mer konkret? hvaslags regnemåter må jeg kunne på 3er-oppgavene f.eks... eller om du husker noen hele oppgaver? Du har vært til STOR hjelp! takk!:D
orion
Fibonacci
Fibonacci

okmatematikkboy wrote:takk, men har du noe litt mer konkret? hvaslags regnemåter må jeg kunne på 3er-oppgavene f.eks... eller om du husker noen hele oppgaver? Du har vært til STOR hjelp! takk!:D
Når er det du har tentamen, skal spørre om å får med del tre hjem...
okmatematikkboy
Pytagoras
Pytagoras

har den imorra. noen som husker noen oppgaver? PLIS!!
orion
Fibonacci
Fibonacci

sorry ass.... husker ikke en dritt av prøven...
Post Reply