matteeksamen 06....
Moderatorer: Vektormannen, espen180, Aleks855, Solar Plexsus, Gustav, Nebuchadnezzar, Janhaa
Men du...Vi kan ikke være prøvekaniner for det kunnskapsløftet når vi har hatt undervisning etter det gamle kunnskapsløftet..Det må være feil!
-
- Cantor
Hvis det er det...Så er jeg ferdig!!!
Da stryker jeg seriøst... Jeg sliter med matte tentamen liksom...OMG!!
Da stryker jeg seriøst... Jeg sliter med matte tentamen liksom...OMG!!
HuHuu^^, Spøkelse.. o.O
vi kom opp i matematikk i år, har sotte å skreve om
Algebra :: Funksjoner I :: Geometri II :: Prosent :: Ligninger med To Ukjente :: Potenser :: Tallregning :: Sannsynlighet :: Sirkelen :: Statistikk :: geometri III :: proporsjoner i hele dag:P
Algebra :: Funksjoner I :: Geometri II :: Prosent :: Ligninger med To Ukjente :: Potenser :: Tallregning :: Sannsynlighet :: Sirkelen :: Statistikk :: geometri III :: proporsjoner i hele dag:P
Okei.. D er trist. Jeg kom også dessverre opp i matte, og jeg må finne en måte å få tak i eksamen 2006 på! Jeg bare måååå finne den! Mine eneste utvei nå, ellers går alt rett til .. 

Kampfar skrev:vi kom opp i matematikk i år, har sotte å skreve om
haha:P.. matte er jo egentlig så innmari kjedelig fag.. å så kan du aldri lære nok av dt..:S mn tror du vi får masse om likninger på eksamen? *bekymret*
du anders90.....
på tentamen fikk vi eksamensoppgaver fra i fjor og de var mye vanskeligere enn den eksamen son kommer...
vi har fått vite at i år er det mindre oppgaver der vi har valgmuligheter,og det er fordi at det er så mange som gjør feile valg....så i år blir eksamen ikke noe mer vanskeligere enn de andre som her vært....
på tentamen fikk vi eksamensoppgaver fra i fjor og de var mye vanskeligere enn den eksamen son kommer...
vi har fått vite at i år er det mindre oppgaver der vi har valgmuligheter,og det er fordi at det er så mange som gjør feile valg....så i år blir eksamen ikke noe mer vanskeligere enn de andre som her vært....

hei dere er riktig ...........også jeg klarer ikke å være med det vil si at noe i klassen og noe dume utlandinger
Anonymous skrev:Kampfar skrev:vi kom opp i matematikk i år, har sotte å skreve om
haha:P.. matte er jo egentlig så innmari kjedelig fag.. å så kan du aldri lære nok av dt..:S mn tror du vi får masse om likninger på eksamen? *bekymret*

Kom opp i matte jeg også.. Har hørt at det er mindre oppgaver i år enn tidligere..
Synes ikke matte er så ille jeg.. Ble kjempe glad når jeg kom opp i det..
Synes ikke matte er så ille jeg.. Ble kjempe glad når jeg kom opp i det..