Eksamen, hjelp?
Moderators: Vektormannen, espen180, Aleks855, Solar Plexsus, Gustav, Nebuchadnezzar, Janhaa
Eller, det er prøvemuntlig, egentlig, men det er helt likt som 48 timers metoden i muntlig eksamen. Uansett, jeg kom opp i matematikk - Reisefeber, og skulle lage en presentasjon utav det. Jeg har bestemt meg for å "reise" til 3 forskjellige plasser, og ha 4 forskjellige "temaer". En av plassene er Tyrkia, og temaet er likninger (med to ukjente) og funksjoner. Så skal jeg ha et eksempel i daglilivet. Det er her problemet ligger. Jeg kommer ikke på noe bra. Alt virker så tynt liksom.. Noen som kan være så snill å lage en regnefortelling eller noe, handling i Tyrkia, hvor man må bruke ligning med to ukjente for å finne svaret? Det hadde vært så supert! Klem Guro 

ingen?
hei:D
jeg har ikke tid til å lage en hel fortelling akkurat nå, men tenkte jeg bare kunne droppe noen idèer.
du kan jo for eksempel ha noe om en resturant, og en kombiansjon av retter som koster en viss sum, og en annen kombianasjon som koster en annen sum....
Lykke til på prøveeksamen!:D
jeg har ikke tid til å lage en hel fortelling akkurat nå, men tenkte jeg bare kunne droppe noen idèer.
du kan jo for eksempel ha noe om en resturant, og en kombiansjon av retter som koster en viss sum, og en annen kombianasjon som koster en annen sum....
Lykke til på prøveeksamen!:D
Hasta la Victoria Siempre - To the Final Win
- Ernesto "Che" Guevara
- Ernesto "Che" Guevara
Tusen takk for tipsene
Gruer meg til imorgen (da jeg skal ha det), men håper det går bra!

Gruer meg til imorgen (da jeg skal ha det), men håper det går bra!