Er det noen flinke folk der ute som har mulighet til å legge ut et løsningsforslag av 1 p vår 2020 eksamen?
Hvor mange poeng må til for å berge en 4er?
Noen som har peiling, setter enormt pris på svar

Moderators: Aleks855, Gustav, Nebuchadnezzar, Janhaa, DennisChristensen, Emilga
Ensoo99 wrote:Takk for svar! Hadde vært veldig behjelpelig om løsningsforslaget kunne kommet ut fortløpende. Veldig avgjørende for meg og mange andre sikkert. I disse coronatider er det greit å ha noe å rutte med
Han som startet tråden mente sikkert at UDIR burde legge ut løsningsforslag på nettet når eksamen er over. Må innrømme at jeg er ganske satt ut over hvor frekke folk er på dette forumet. Virker som om 90% her har skikkelig dårlig attitude!svar wrote:Ensoo99 wrote:Takk for svar! Hadde vært veldig behjelpelig om løsningsforslaget kunne kommet ut fortløpende. Veldig avgjørende for meg og mange andre sikkert. I disse coronatider er det greit å ha noe å rutte med
løsningsforslaget faller ikke fra himmelen automatisk ned på forumet. det tar tid å lage og noen må bruke tiden sin på dette
Han som startet tråden mente sikkert at UDIR burde legge ut løsningsforslag på nettet når eksamen er over. Må innrømme at jeg er ganske satt ut over hvor frekke folk er på dette forumet. Virker som om 90% her har skikkelig dårlig attitude...svar wrote:Ensoo99 wrote:Takk for svar! Hadde vært veldig behjelpelig om løsningsforslaget kunne kommet ut fortløpende. Veldig avgjørende for meg og mange andre sikkert. I disse coronatider er det greit å ha noe å rutte med
løsningsforslaget faller ikke fra himmelen automatisk ned på forumet. det tar tid å lage og noen må bruke tiden sin på dette
gjestccc wrote:Han som startet tråden mente sikkert at UDIR burde legge ut løsningsforslag på nettet når eksamen er over. Må innrømme at jeg er ganske satt ut over hvor frekke folk er på dette forumet. Virker som om 90% her har skikkelig dårlig attitude...svar wrote:Ensoo99 wrote:Takk for svar! Hadde vært veldig behjelpelig om løsningsforslaget kunne kommet ut fortløpende. Veldig avgjørende for meg og mange andre sikkert. I disse coronatider er det greit å ha noe å rutte med