hei! jeg trenger hjelp til dette oppgåven? håper noen kan hjelpe meg, tusen takk!
Arrhenius parameteren (A) og aktiveringsenergien for nedbryting av N2O er høvesvis 4,2 x 10^9 s-1 og 222 kJmol-1. Kva er hastigheitskonstanten for nedbryting av N2O ved 298K?
dette ha jeg gjort:
formel: Kr= Ae^Ea/RT ( R: 8,314 J/K mol, Ea er vel aktivieringsenergi og gjer det om til J/mol, A er arrhenius paramenteren)
og jeg får hastighetkonstanten er : 5.11 * 10^-30 s^-1 k^-1 ( er dette rett og rett enhehet)??
Dersom vi lar reaksjonen skje ved same temperatur, men ved bruk av en katalysator, observerer vi at reaksjonsraten aukar til 1,74 x 10^5 s-1. Kva er aktiveringsenergien for den katalyserte reaksjonen dersom vi antar at A ikkje endras?
hvordan gjor man dette ? hvilken formel bruker jeg
kjem reakjsonkinetikk oppgåve
Moderators: Vektormannen, espen180, Aleks855, Solar Plexsus, Gustav, Nebuchadnezzar, Janhaa
formel:kjemistuden12 wrote:hei! jeg trenger hjelp til dette oppgåven? håper noen kan hjelpe meg, tusen takk!
Arrhenius parameteren (A) og aktiveringsenergien for nedbryting av N2O er høvesvis 4,2 x 10^9 s-1 og 222 kJmol-1. Kva er hastigheitskonstanten for nedbryting av N2O ved 298K?
dette ha jeg gjort:
formel: Kr= Ae^Ea/RT ( R: 8,314 J/K mol, Ea er vel aktivieringsenergi og gjer det om til J/mol, A er arrhenius paramenteren)
og jeg får hastighetkonstanten er : 5.11 * 10^-30 s^-1 k^-1 ( er dette rett og rett enhehet)??
Dersom vi lar reaksjonen skje ved same temperatur, men ved bruk av en katalysator, observerer vi at reaksjonsraten aukar til 1,74 x 10^5 s-1. Kva er aktiveringsenergien for den katalyserte reaksjonen dersom vi antar at A ikkje endras?
hvordan gjor man dette ? hvilken formel bruker jeg
a)
[tex]k=A*e^{-\frac{E_a}{RT}}[/tex]
der
[tex][k]:s^{-1}[/tex]
b)
samme formel,
men k er vel:
[tex]k=1,74*10^{-5}\,s^{-1}[/tex]
der
[tex]\ln(k/A)=-{\frac{E_a}{RT}}[/tex]
osv...
La verken mennesker eller hendelser ta livsmotet fra deg.
Marie Curie, kjemiker og fysiker.
[tex]\large\dot \rho = -\frac{i}{\hbar}[H,\rho][/tex]
Marie Curie, kjemiker og fysiker.
[tex]\large\dot \rho = -\frac{i}{\hbar}[H,\rho][/tex]