2PY eksamen høst 2019
Moderatorer: Aleks855, Gustav, Nebuchadnezzar, Janhaa, DennisChristensen, Emilga
-
- World works; done by its invalids
Oppgaven som pdf:
-
- Abel
Hei,
Vedlagt er løsningsforslag på oppgave 8.
For resten av del 2, sjekk mitt forslag for 2P.
Vedlagt er løsningsforslag på oppgave 8.
For resten av del 2, sjekk mitt forslag for 2P.
- Vedlegg
-
- Oppg 8 2PY.odt
- Løsning oppg 8, 2PY
- (25.71 kiB) Lastet ned 2277 ganger
Hei, jeg bare lurte på nå som jeg har tatt 2py eksamen, og sett over fasit. Så ser jeg at jeg ikke har nødvendigvis svart riktig 100% på alle oppgavene. Mer som 2/4 og 3/4 og 4/7 av en oppgave også videre. Men selve formellene og oppsett er ganske så riktig. Har bommet litt på de mer avanserte men selve de første oppgavene og spørsmål A og B er som regel riktige. Lurte bare på om dette er greit nok til å stå? (har også bommet hvor selve formell er riktig men en liten utrengning var feil)
lurte bare på hvordan en prosses på å avgjøre hvor mye en oppgave poengsystem fungerer. hvis feil sluttsvar selv om det er riktig formel tilsvarer det absolutt 0 poeng?
lurte bare på hvordan en prosses på å avgjøre hvor mye en oppgave poengsystem fungerer. hvis feil sluttsvar selv om det er riktig formel tilsvarer det absolutt 0 poeng?
Jeg har også tatt den og lurer på det samme selv, men det spørs hvordan sensor ser på det. Synes det var mye å gjøre på del 2 fikk ikke gjort alt. Geogebra tar så lenge å gjøre en oppgave synes jeg. Og del 1 var så mye tall I den første oppgave jeg telte alle tallene og fikk feil tall når jeg skulle dele med 20 ble det jo feil.michskau skrev:Hei, jeg bare lurte på nå som jeg har tatt 2py eksamen, og sett over fasit. Så ser jeg at jeg ikke har nødvendigvis svart riktig 100% på alle oppgavene. Mer som 2/4 og 3/4 og 4/7 av en oppgave også videre. Men selve formellene og oppsett er ganske så riktig. Har bommet litt på de mer avanserte men selve de første oppgavene og spørsmål A og B er som regel riktige. Lurte bare på om dette er greit nok til å stå? (har også bommet hvor selve formell er riktig men en liten utrengning var feil)

Hei ville bare si at anbefaler på det sterkeste framover og lere og dele/gange med store tall med denne løsningen. https://matematikk.net/side/Multiplikasjon_og_divisjon
Dette gjorde sånn at jeg kunne gange og dele alle tall uten noen som helst problem.
Dette gjorde sånn at jeg kunne gange og dele alle tall uten noen som helst problem.