1T eksamen høst17
Moderatorer: Aleks855, Gustav, Nebuchadnezzar, Janhaa, DennisChristensen, Emilga
Jeg hadde også 1T i dag.
Jeg synes at høsteksamene generelt bærer preg av å være litt vanskeligere enn våreksamen. Men det gikk greit for all del. Hvis noen kunne lagt ut eksamen, kunne jeg ha hvertfall laget et løsningsforslag, med det jeg svarte og er sikker på.
Jeg synes at høsteksamene generelt bærer preg av å være litt vanskeligere enn våreksamen. Men det gikk greit for all del. Hvis noen kunne lagt ut eksamen, kunne jeg ha hvertfall laget et løsningsforslag, med det jeg svarte og er sikker på.
Er det forresten nokon som har ein ide om kva poenggrensene for dei ulike karakterane kjem til å bli? Trur der var 60poeng i alt om det hjelp
For min del ble det litt lite tid på del 2, men det var delvis selvgjort da jeg knotet litt med å finne omkrets og areal av mangekanten. Fikk heller ikke regnet ut høyden av det fjellet. Jeg synes settet i vår var enklere.
Denne eksamen.... var veldig vanskelig.. Jeg håper sensorene trekker ned kararktersnitte... 

.... det gikk helt forferdelig. Jeg kommer til få 1'er.
Veldig vanskelig eksamen i forhold til den forrige eksamens oppgaver.

Veldig vanskelig eksamen i forhold til den forrige eksamens oppgaver.
regner med 6'er fra denne kanten :=)Markus skrev:Jeg hadde også 1T i dag.
her har dere oppgava:
La verken mennesker eller hendelser ta livsmotet fra deg.
Marie Curie, kjemiker og fysiker.
[tex]\large\dot \rho = -\frac{i}{\hbar}[H,\rho][/tex]
Marie Curie, kjemiker og fysiker.
[tex]\large\dot \rho = -\frac{i}{\hbar}[H,\rho][/tex]
Det var en generelt vanskelig eksamen vil jeg også påstå. Ekkelt å ikke få tid til å kontrollere alle svarene sine. Noen som har forslag til oppgave 4 og 5 på del 2? Disse gikk det litt fort i svingene med for min del. 

Ja, jeg er helt enig. Den eksamen var vanskelig. Har noen løsningsforslag på del 2?.
jeg føler denne eksamen var mer på en R eksamen grad. Håper bare at de setter ned karakterskalaen for denne eksamen.
jeg føler denne eksamen var mer på en R eksamen grad. Håper bare at de setter ned karakterskalaen for denne eksamen.