Noen som vet om det finnes det symbol for kvadrattall? Sånn som R, N, Q osv. for å vise hvilke tall x tilhører.
Er et bevis der jeg må få til å vise at x og y tilhører kvadrattallene før jeg går videre. Har klart selve beviset, trenger bare dette symbolet.
Kvadrattall symbol
Moderators: Aleks855, Gustav, Nebuchadnezzar, Janhaa, DennisChristensen, Emilga
-
- Lagrange
[tex]x,y \in \left \{ n^2|n\in \mathbb{N} \right \}[/tex]IngridC wrote:Noen som vet om det finnes det symbol for kvadrattall? Sånn som R, N, Q osv. for å vise hvilke tall x tilhører.
Er et bevis der jeg må få til å vise at x og y tilhører kvadrattallene før jeg går videre. Har klart selve beviset, trenger bare dette symbolet.
"I want to die peacefully in my sleep like my grandfather, not screaming in terror like his passengers."
Tusen takk!Dolandyret wrote:[tex]x,y \in \left \{ n^2|n\in \mathbb{N} \right \}[/tex]IngridC wrote:Noen som vet om det finnes det symbol for kvadrattall? Sånn som R, N, Q osv. for å vise hvilke tall x tilhører.