Medisinstudiet?
Moderatorer: Aleks855, Gustav, Nebuchadnezzar, Janhaa, DennisChristensen, Emilga
Good!Fysikkmann97 skrev:Ble en 4'erFornøyd ^^

Gruer meg så himla mye til å få kjemi- og biologikarakteren! Klarer ikke få gjort noe i dag pga. det...

Du må fortelle meg hvordan det gikk. Er selv spent på mattekarakteren min3.klassing skrev:Good!Fysikkmann97 skrev:Ble en 4'erFornøyd ^^
![]()
Gruer meg så himla mye til å få kjemi- og biologikarakteren! Klarer ikke få gjort noe i dag pga. det...

Ja! Hvilken matte har du? Og hva har du søkt?Sod0aewjfa skrev:Du må fortelle meg hvordan det gikk. Er selv spent på mattekarakteren min3.klassing skrev:Good!Fysikkmann97 skrev:Ble en 4'erFornøyd ^^
![]()
Du må fortelle meg hvordan det gikk. Er selv spent på mattekarakteren min
[/quote]
Ja! Hvilken matte har du? Og hva har du søkt?[/quote]
Søkte på medisinstudiet, og har R2 matte.

Ja! Hvilken matte har du? Og hva har du søkt?[/quote]
Søkte på medisinstudiet, og har R2 matte.
Hei,
Merker jeg jer litt spent karakterer selv. Kommer det i løpet av dagen? Får vi mail når det legges ut en karakter?
Merker jeg jer litt spent karakterer selv. Kommer det i løpet av dagen? Får vi mail når det legges ut en karakter?
Ja! Hvilken matte har du? Og hva har du søkt?[/quote]Gjest skrev:Du må fortelle meg hvordan det gikk. Er selv spent på mattekarakteren min
Søkte på medisinstudiet, og har R2 matte.[/quote]
Åhh, spennende! Hva er snittet ditt nå før eksamenskarakterene da?
Har fått norskkarakteren nå (ble 6), så da venter jeg bare på biologi og kjemi! Herlighet så skummelt og nervepirrende!!!!!
3.klassing skrev:Har fått norskkarakteren nå (ble 6), så da venter jeg bare på biologi og kjemi! Herlighet så skummelt og nervepirrende!!!!!
Basert på tegnsettingendin er du heldig med den karakteren=)
HahahahhGjest skrev:3.klassing skrev:Har fått norskkarakteren nå (ble 6), så da venter jeg bare på biologi og kjemi! Herlighet så skummelt og nervepirrende!!!!!
Basert på tegnsettingendin er du heldig med den karakteren=)

3.klassing skrev:Har fått norskkarakteren nå (ble 6), så da venter jeg bare på biologi og kjemi! Herlighet så skummelt og nervepirrende!!!!!
kan jeg spørre hvor mange 5'ere du har? og i såfall hvilke fag det er snakk om?
ender opp med 5.86 poeng :/
Er foreløpig usikker i og med at jeg mangler svar på to av de skriftlige eksamenene. Har du fått svar på alle eksamenene? 5.86 poeng er jo sykt bra? Er du ikke fornøyd?Gjest skrev:3.klassing skrev:Har fått norskkarakteren nå (ble 6), så da venter jeg bare på biologi og kjemi! Herlighet så skummelt og nervepirrende!!!!!
mangler Kj 2 og FY2, er ikke fornøyd med tanke på at jeg vil innpå NTNU. fikk 5 på norsk eksamen :/, ellers har jeg 5 i engelsk, norsk sidemål og språkfag. Hva med deg?3.klassing skrev:Er foreløpig usikker i og med at jeg mangler svar på to av de skriftlige eksamenene. Har du fått svar på alle eksamenene? 5.86 poeng er jo sykt bra? Er du ikke fornøyd?Gjest skrev:3.klassing skrev:Har fått norskkarakteren nå (ble 6), så da venter jeg bare på biologi og kjemi! Herlighet så skummelt og nervepirrende!!!!!
mangler Kj 2 og FY2, er ikke fornøyd med tanke på at jeg vil innpå NTNU. fikk 5 på norsk eksamen :/, ellers har jeg 5 i engelsk, norsk sidemål og språkfag. Hva med deg?[/quote]
Hvilket studie på NTNU?
Hvilket studie på NTNU?