Gjorde en STOOOR slurvefeil fordi jeg tydeligvis kun leste halve oppgaven
Karakter på heldagsprøve
Moderators: Aleks855, Gustav, Nebuchadnezzar, Janhaa, DennisChristensen, Emilga
-
stimorolextra
Hvilken karakter får jeg om jeg mistet 6 poeng på heldagsprøven i matte (av totalt 60 vil jeg tro)?
-
Dolandyret
- Lagrange

Da ligger du på grensen mellom 5 og 6. Kanskje det heller litt mot 5.stimorolextra wrote:Hvilken karakter får jeg om jeg mistet 6 poeng på heldagsprøven i matte (av totalt 60 vil jeg tro)?
"I want to die peacefully in my sleep like my grandfather, not screaming in terror like his passengers."
-
stimorolextra
Kan det ikke bli karakteren 5/6 da? Eller 6- siden det kun var en slurvefeil? Usikker på om læreren skjønner at det var en slurvefeil daDolandyret wrote:Da ligger du på grensen mellom 5 og 6. Kanskje det heller litt mot 5.stimorolextra wrote:Hvilken karakter får jeg om jeg mistet 6 poeng på heldagsprøven i matte (av totalt 60 vil jeg tro)?
-
Dolandyret
- Lagrange

Det beste er nok å ta en prat med læreren din 
"I want to die peacefully in my sleep like my grandfather, not screaming in terror like his passengers."
stimorolextra wrote:Kan det ikke bli karakteren 5/6 da? Eller 6- siden det kun var en slurvefeil? Usikker på om læreren skjønner at det var en slurvefeil daDolandyret wrote:Da ligger du på grensen mellom 5 og 6. Kanskje det heller litt mot 5.stimorolextra wrote:Hvilken karakter får jeg om jeg mistet 6 poeng på heldagsprøven i matte (av totalt 60 vil jeg tro)?
Gjorde en STOOOR slurvefeil fordi jeg tydeligvis kun leste halve oppgaven![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
That sucks ...
Kommer jo helt ann på læreren. Om h*n følger poeng slavisk vil jeg su er sub 5 muligens 5+. men igjen dette avhenger av også hvilke oppgaver du klarte..
[tex]\frac{54}{60}=90\%[/tex]
[tex]Prosentandel*ant_{karakterer}=\frac{54}{60}*6=5.4[/tex]
^^ Mer mot en 5'er.
[tex]i*i=-1[/tex]
Omnia mirari etiam tritissima - Carl von Linné
( Find wonder in all things, even the most commonplace.)
Det er åpning og lukking av ionekanaler i nerveceller som gjør det mulig for deg å lese dette.
Det er åpning og lukking av ionekanaler i nerveceller som gjør det mulig for deg å lese dette.
-
stimorolextra
Åh, får bare håpe på at dette ikke gjør at 6eren som jeg har hatt i standpunkt (til jul) ryker.
Så ufattelig kjipt, og er så sint på meg selv!! Klarer ikke slutte å tenke på det.
Så ufattelig kjipt, og er så sint på meg selv!! Klarer ikke slutte å tenke på det.
Er i samme posisjon her.. Bare slapp av, det kommer sikkert til ordne seg. Alle kan ha en dårlig dag!stimorolextra wrote:Åh, får bare håpe på at dette ikke gjør at 6eren som jeg har hatt i standpunkt (til jul) ryker.![]()
[tex]i*i=-1[/tex]