Matematikk sensur og karakter
Moderators: Aleks855, Gustav, Nebuchadnezzar, Janhaa, DennisChristensen, Emilga
Hei, jeg tok R1 eksamen for litt siden, og lurer på når vi får tilbake resultatene (jeg tok den som privatist). Er veldig spent på hva jeg fikk, så hadde vært fint å vite når karakterene blir publisert 

Jeg er ikke sikker når karakterene kommer ut. Er privatist selv og hadde vært veldig fint om jeg kunne vite når karakterene kommer ut.
SENEST MANDAG 22.JUNI BLIR KARAKTERER LAGT UT PÅ PRIVATISTWEBGanso wrote:Jeg er ikke sikker når karakterene kommer ut. Er privatist selv og hadde vært veldig fint om jeg kunne vite når karakterene kommer ut.
Hvor fikk du vite dette? På udir sine sider står det at fellessensur er 18-19 juni, og karakterene blir tilgjengelige dagen etter.lorgikken wrote:SENEST MANDAG 22.JUNI BLIR KARAKTERER LAGT UT PÅ PRIVATISTWEBGanso wrote:Jeg er ikke sikker når karakterene kommer ut. Er privatist selv og hadde vært veldig fint om jeg kunne vite når karakterene kommer ut.
De gir vel sannsynligvis ikke ut karakterer i helga da regner jeg med. Første virkedag etter 19. er med andre ord 22.JanVegge wrote:Hvor fikk du vite dette? På udir sine sider står det at fellessensur er 18-19 juni, og karakterene blir tilgjengelige dagen etter.lorgikken wrote:SENEST MANDAG 22.JUNI BLIR KARAKTERER LAGT UT PÅ PRIVATISTWEBGanso wrote:Jeg er ikke sikker når karakterene kommer ut. Er privatist selv og hadde vært veldig fint om jeg kunne vite når karakterene kommer ut.
Takk for alle svarene. Er litt irritert over at jeg må vente til 22 på mandag (iom at jeg reiser på mandag). Jeg rekker dermed ikke å klage på karakteren. Håper virkelig de publiserer karakterene på lørdag eller søndag, men som sagt, tviler.