Jeg har planer om å søke til et studie som krever svært mange poeng - opp i mot 58. Skal jeg da velge S1+S2 for så å få 2 6'ere (noe som jeg er veldig sikker på at jeg klarer), +1 poeng, ellers skal jeg prøve meg på R1+R2 og få 2 5'ere + 1,5 poeng? Det som gir mest poeng er jo kombinasjonen med S1+S2 (forutsatt at jeg får 2 6ere), men jeg får høyre poengsum total sett på R1+R2 (forutsatt en 6'er eller to 6'ere for diskusjonens skyld) Poeng er veldig riktig, og jeg er redd for å få 4 på R1 eller R2, skal jeg bare sikre meg den og kjøre nokså avslappet på S1+S2?, for så å få 2 6'ere . jeg kan jo få en 5 og en 6 der også, men men,,
PS ( trolig 6 i T-matte), så mattematikkvalget ovenfor handler ikke om vanskelighetsgrad, tvert i mot...

Setter pris på svar.!

Ellers får du brette opp armene og ta i et tak R1 og R2 er ikke vanskelig om en setter seg ned med det (Fikk selv strake seksere der uten å åpne boken da jeg hjelpte folk på matematikk.net, men ikke ta meg som normen)! Derimot er Matematikk 1 svært krevende uten R2 eller forkurs (dog er jo forkurs og hardt om en ikke har hatt R2). Poengvis tjener du nok litt mer på S1 og S2, men husk at alt i livet ikke kan måles i poeng.
 Ellers får du brette opp armene og ta i et tak R1 og R2 er ikke vanskelig om en setter seg ned med det (Fikk selv strake seksere der uten å åpne boken da jeg hjelpte folk på matematikk.net, men ikke ta meg som normen)! Derimot er Matematikk 1 svært krevende uten R2 eller forkurs (dog er jo forkurs og hardt om en ikke har hatt R2). Poengvis tjener du nok litt mer på S1 og S2, men husk at alt i livet ikke kan måles i poeng.