Ifølge sensorveiledningen går grensen ved minimum 45/60 poeng.The wolf wrote:Hvor mange poeng kan man miste og likevel få en 5'er?
Eksamen R1
Moderators: Aleks855, Gustav, Nebuchadnezzar, Janhaa, DennisChristensen, Emilga
Er det skolene som lager R1-tentamenen eller er det felles for alle? For vi har jo tentamen på ulik tid, så vi får vel ikke samme tentamen?
Flere som har fått karakteren sin? Jeg fikk min i dag, og jeg er VELDIG fornøyd med min 2'er. Jeg trodde ikke mine egne ører da jeg fikk høre at jeg stod. Har aldri trodd det gikk an å bli glad for en 2'er!!

Gratulerer, og kult at du bestod!
Jeg fikk selv en 2'er da jeg gikk på videregående, men tok opp faget på nytt som privatist i år for å forbedre karakteren.
Jeg fikk en 4'er, og er litt skuffet over det etter at jeg har jobbet ganske intenst med R1 siden september/oktober i fjor. Var ganske sikker på en 5'er på forhånd, men jeg sleit for mye med Del 2 til at det skulle gå.
Jeg fikk selv en 2'er da jeg gikk på videregående, men tok opp faget på nytt som privatist i år for å forbedre karakteren.
Jeg fikk en 4'er, og er litt skuffet over det etter at jeg har jobbet ganske intenst med R1 siden september/oktober i fjor. Var ganske sikker på en 5'er på forhånd, men jeg sleit for mye med Del 2 til at det skulle gå.