Kan en eller annen hjelpe oss å få tak i eksamenssettet for ungdomsskolen vår 2014. Vi har tilgang på alle fag på vgs, men ikke u-trinnet

Helst elektronisk.
På forhånd takk.
Kenneth
Moderatorer: Vektormannen, espen180, Aleks855, Solar Plexsus, Gustav, Nebuchadnezzar, Janhaa
Nå kommer eksamen fra ungdomsskolen, sjekk oppgava jeg svarte på i tråden her. FØR eksamen:administrator skrev:Hei.
Kan en eller annen hjelpe oss å få tak i eksamenssettet for ungdomsskolen vår 2014. Vi har tilgang på alle fag på vgs, men ikke u-trinnet![]()
Helst elektronisk.På forhånd takk.Kenneth
Eksamen i matematikk for ungdomsskolen (10. trinn) var på mandag 19/05/14 fra 9:00 til 14:00. Det spørsmålet kom inn 17:10, noen timer etter eksamen. Vet ikke om eksamenstidene er likt for alle elever på 10. trinn i landet, men ville trodd det...Janhaa skrev:Nå kommer eksamen fra ungdomsskolen, sjekk oppgava jeg svarte på i tråden her. FØR eksamen:administrator skrev:Hei.
Kan en eller annen hjelpe oss å få tak i eksamenssettet for ungdomsskolen vår 2014. Vi har tilgang på alle fag på vgs, men ikke u-trinnet![]()
http://www.matematikk.net/matteprat/vie ... =4&t=37428
litt merkelig...
Du har rett. jeg har vært ute å reist og er lettere surrete...fikk sendt eksamensoppgava i dag og kobla feil :=)Eclipse skrev:Eksamen i matematikk for ungdomsskolen (10. trinn) var på mandag 19/05/14 fra 9:00 til 14:00. Det spørsmålet kom inn 17:10, noen timer etter eksamen. Vet ikke om eksamenstidene er likt for alle elever på 10. trinn i landet, men ville trodd det...Janhaa skrev:Nå kommer eksamen fra ungdomsskolen, sjekk oppgava jeg svarte på i tråden her. FØR eksamen:administrator skrev:Hei.
http://www.matematikk.net/matteprat/vie ... =4&t=37428
litt merkelig...
Kode: Velg alt
[[File:10kl2014Oppgave14.png]]