Mattehjelp i Bergen?

Det er god trening å prate matematikk. Her er det fritt fram for alle. Obs: Ikke spør om hjelp til oppgaver i dette underforumet.

Moderatorer: Vektormannen, espen180, Aleks855, Solar Plexsus, Gustav, Nebuchadnezzar, Janhaa

Låst
yassy

Heisann! :)

Jeg skal ta realfag forkurs fra og med januar 2014, og jeg kommer til å trenge noen privattimer i ny og ne.
Er det noen i Bergensområdet (sentrum) som er tålmodig og flink i matte, som har lyst å tjene et par hundre spenn i timen?

Ta kontakt på e-mail: yasminp88@gmail.com
Aleks855
Rasch
Rasch
Sted: Trondheim
Kontakt:

Føler jeg må påpeke (for at forumet ikke skal promotere skattesvindel) at det ikke er du som dikterer prisen.

Det å være privatlærer krever at man har et registrert foretak, og skatter på sine fortjenester. Det medfører ofte at privatlæreren har sine egne priser og kostnader, og det er som regel hakket mer enn et par hundre spenn i timen.

Noe annet er svart arbeid og ikke noe forumet skal være assosiert med, eller tar ansvar for.

Jeg låser tråden inntil videre, så får en administrator avgjøre om tråden skal åpnes igjen, eller slettes helt.
Bilde
Vaktmester
World works; done by its invalids
World works; done by its invalids

Er enig i at et par hundre kroner en urealistisk pris hvis jobben skal gjøres hvitt. Men her er det jo ikke noen som tilbyr undervisning til den prisen, men noen som ønsker undervisning. Vi har vel hatt tradisjon for (tror jeg) å være noe mer aksepterende for folk som ønsker undervisning enn for firmaer/privatpersoner som forsøker å bruke forumet for å selge sine tjenester/produkter. Jeg lar derfor tråden være, men den kan godt fortsatt være låst. De som ønsker å tilby sine tjenester kan ta direkte kontakt med yassy på epostadressen hen oppgav.
Låst