Dette sommerkurset betyr MYE matematikk på relativt kort tid, og det kan nevnes at det er 6 år siden jeg sist satt på skolebenken. Da, i en noe umotivert guttekropp presterte jeg å oppnå karakteren 4 i T-matte.
Jeg vil påstå at jeg lærer ganske lett og har en logisk tilnærming til det meste, derfor har jeg troa på at jeg kan klare vanskeligere matte selv etter mange år.
Min plan er å bli så dyktig som mulig i pensumet R1+R2, og selvfølgelig den grunnleggende matematikken som underbygger dette, frem til sommerkurset begynner juni 2013. På den måten vil jeg møte forberedt og ha den beste mulige måten til å bestå sommerkurset, men også den ekstra matematikken som da følger de tre første semesterne.
Kan noen gi meg en mer eller mindre konkret plan på hvordan jeg best kan oppnå disse målene innen fristen?
Hva bør jeg lære meg i hvilken rekkefølge for å best kunne forstå økende vanskelige temaer?
Jeg setter stor pris på alle konstruktive svar, og håper det ubegrensede talentet som finnes innenfor dette forumets fire vegger vil hjelpe en kar som er fanget i en ufaglært møkkajobb og som føler at han ikke får utnyttet sitt potensial