Matteinnlevering

Det er god trening å prate matematikk. Her er det fritt fram for alle. Obs: Ikke spør om hjelp til oppgaver i dette underforumet.

Moderators: Vektormannen, espen180, Aleks855, Solar Plexsus, Gustav, Nebuchadnezzar, Janhaa

Post Reply
madde6
Pytagoras
Pytagoras

Lurer på om noen kan være interessert i å gjøre en innlevering for meg? Selvsagt mot betaling?
Dinithion
Hilbert
Hilbert

Hehe, that's a long shot :)

Men hvorfor gjøre deg selv denne bjørnetjenesten? Skal du ikke ha eksamen i faget?
Fry: Hey, professor. Which course do you teach?
Professor Hubert Farnsworth: Mathematics in quantum neutrino fields. I chose the name myself to scare away any students.
madde6
Pytagoras
Pytagoras

Har to andre eksamener på gang nå i andre fag, så føler rett og slett ikke jeg har tid :?
Skal heller bruke siste mnd på før eksamen i matte på å regne gamle eksamensoppgaver.

:) enste mål er å stå i faget. huff!
Nebuchadnezzar
Fibonacci
Fibonacci

kont
"Å vite hva man ikke vet er og en slags allvitenhet" - Piet Hein
https://s.ntnu.no/Integralkokeboken
Lektor - Matematikk, Fysikk og Informatikk
madde6
Pytagoras
Pytagoras

Ja, men hadde likevel vært greit å hatt innlevering i orden :)
Dinithion
Hilbert
Hilbert

Hadde jeg vært i samme situasjon, ville jeg nok forklart situasjonen for foreleser og hørt om jeg kunne levere inn innleveringen etter den siste eksamen din.

Husk at de ikke gir deg denne oppgaven for å være slem. De gir den til deg for å "tvinge" deg til å jobbe med faget og fordi de mener at innholdet i denne innleveringen er så essensielt at hvis dette ikke er på plass er det unødvendig å møte opp til eksamen.
Fry: Hey, professor. Which course do you teach?
Professor Hubert Farnsworth: Mathematics in quantum neutrino fields. I chose the name myself to scare away any students.
madde6
Pytagoras
Pytagoras

har snakket med foreleser, får i prinsipp så lang utsettelse jeg bare vil, så lenge det blir gjort før eksamen. Da så alt mye lysere ut :)
Nebuchadnezzar
Fibonacci
Fibonacci

Antar dette er økonomimatte, eller kanskje ingeniørmatte.

Men uansett bare å spørre her om du står fast,vu hjelper deg gjerne.
"Å vite hva man ikke vet er og en slags allvitenhet" - Piet Hein
https://s.ntnu.no/Integralkokeboken
Lektor - Matematikk, Fysikk og Informatikk
Post Reply