Hei, folkens.
"La f vere ein avgrensa funksjon på [a,b] og la [symbol:pi] vere ein partisjon av [a,b]. Definer øvre og nedre Riemann-sum for f."
Kva meinast med at [symbol:pi] er ein partisjon? Berre sjølve punktet [symbol:pi] ?
Øvre og nedre Riemann-summar når pi er partisjon
Moderatorer: Vektormannen, espen180, Aleks855, Solar Plexsus, Gustav, Nebuchadnezzar, Janhaa
-
- Pytagoras
- Sted: Oslo
Hei Flodhestbiff,
Med [symbol:pi] menes i dette tilfellet ikke den matematiske konstanten som dukker opp ifm. beregninger av omkrets eller flate av sirkler. [symbol:pi] er rett og slett en partisjon som like godt kan kalles P, som jeg er vant til å bruke, eller noe annet.
Som partisjon av et interval [a,b] er [symbol:pi] (mer presis: [tex]\pi_n[/tex]) alså en mengde
[tex]\pi_n = \{a=x_0, x_1, x_2, ..., x_n = b\} [/tex]
med
[tex]x_{i-1} < x_i [/tex] for alle [tex]i \in \{1, ..., n\}[/tex].
Klarer du neste trinn nå, dvs. beregne øvre og nedre Riemann-sum for denne partisjonen [tex]\pi_n[/tex] og funksjonen f?
Med [symbol:pi] menes i dette tilfellet ikke den matematiske konstanten som dukker opp ifm. beregninger av omkrets eller flate av sirkler. [symbol:pi] er rett og slett en partisjon som like godt kan kalles P, som jeg er vant til å bruke, eller noe annet.
Som partisjon av et interval [a,b] er [symbol:pi] (mer presis: [tex]\pi_n[/tex]) alså en mengde
[tex]\pi_n = \{a=x_0, x_1, x_2, ..., x_n = b\} [/tex]
med
[tex]x_{i-1} < x_i [/tex] for alle [tex]i \in \{1, ..., n\}[/tex].
Klarer du neste trinn nå, dvs. beregne øvre og nedre Riemann-sum for denne partisjonen [tex]\pi_n[/tex] og funksjonen f?
HS 2010: Mål- og intergrasjonsteori, operativsystemer
VS 2011: Pause!
HS 2011: Stokastikk, seminar i matematisk fysikk
VS 2011: Pause!
HS 2011: Stokastikk, seminar i matematisk fysikk
-
- Pytagoras
Hei, Nøtteknekkjaren.
Viss partisjonen berre heiter [symbol:pi], så vart jo oppgåva veldig generell og fin. Har aldri sett nokon kalla partisjonane noko anna enn P, så tankegangen min kortslutta litt. Men takk skal du ha.

Viss partisjonen berre heiter [symbol:pi], så vart jo oppgåva veldig generell og fin. Har aldri sett nokon kalla partisjonane noko anna enn P, så tankegangen min kortslutta litt. Men takk skal du ha.