Hei.
Jeg går på UIO og til sommern klarte jeg og få en F i MAT1000 på UIO. Nå har jeg meldt meg opp til Konte-Eksamen, men har funnet ut at dette klarer jeg ikke uten litt "privat" undervisning.
Så nå kommer spørsmålene:
Noen som vet om noe privat undervisnings tilbud?
Hvis ikke, er det noen her som er VELDIG god i matte og kjenner til MAT1000 som kunne påtatt seg oppgaven?
(konte-eksamen er 18 eller 19 august)
Mvh.
Petter
Trenger hjelp i matte.. MAT1000 UIO
Moderatorer: Vektormannen, espen180, Aleks855, Solar Plexsus, Gustav, Nebuchadnezzar, Janhaa
Du har kort tid igjen nå. Det er alltids vanskelig å fikse en konteeksamen etter man har strøket pga så kort tid spesielt matematikk mener jeg. Du må regne oppgaver hver dag fremover. Eksamensoppgaver er best nå den siste tiden, men forsøk også bruke litt tid på å repetere ting som gjør at du ikke henger med. (er det ikke mat1000 kurs også til høsten?).
Mathvrak
Mathvrak
Takk for tipsene, har forresten fått tak i litt hjelp nå, så får bare øve og krysse fingrene!
Det som er litt kjedlig er at jeg bare har 2mz fra vidregående og fra å med i høst er det blitt innført nye matte krav for å ta faget (2mx minimum). Så hvis jeg ikke består betyr det at jeg må tilbake til vidregående matte i et halvt år for å ta 3mz. Deretter må jeg bruke enda et halvt år før jeg får ta eksamen i MAT1000 på nytt.
Det er litt merkelig det der, de ønsker jo at flere skal studere realfag, men så setter de kjepper i hjulene på de som ikke var så interresert i realfag på vidregående og som har ombestemt seg og ønsker å studere det.
Mhv.
Petter
Det som er litt kjedlig er at jeg bare har 2mz fra vidregående og fra å med i høst er det blitt innført nye matte krav for å ta faget (2mx minimum). Så hvis jeg ikke består betyr det at jeg må tilbake til vidregående matte i et halvt år for å ta 3mz. Deretter må jeg bruke enda et halvt år før jeg får ta eksamen i MAT1000 på nytt.
Det er litt merkelig det der, de ønsker jo at flere skal studere realfag, men så setter de kjepper i hjulene på de som ikke var så interresert i realfag på vidregående og som har ombestemt seg og ønsker å studere det.
Mhv.
Petter