burde jeg ta 2mx som privatist? eller blir det kanskje å ta vann over hodet? vil også høre fra de som har hatt erfaring fra fjernundervisning og internettskole og sånn
privatist 2mx
Moderators: Aleks855, Gustav, Nebuchadnezzar, Janhaa, DennisChristensen, Emilga
jeg har fire studieretningsfag til neste år. jeg vurderer å ta 2mx som privatist for kunne ta et ekstra fag til. jeg er ikke proff i matte men med masse trening greier jeg meg.
burde jeg ta 2mx som privatist? eller blir det kanskje å ta vann over hodet? vil også høre fra de som har hatt erfaring fra fjernundervisning og internettskole og sånn
-
Guest
Tror nok det kan bli vel mye. Lett å gape over for mye før man har begynt. Been there - done that...
-
Guest
Kva med å sjå på nokre kapittel no i sommarferien, og prøva å få mest mogleg innabords før skuleåret startar? Du har jo litt tid til å bestemma deg... (berre du ikkje brukar heile ferien til 2MX, det er jo trass alt både sommar og ferie)
-
anonym
Selv leste jeg 2mx på egenhånd, det gikk veldig bra. Gjorde det på ca 8 uker. Da hadde jeg litt mindre fag på skolen, derfor hadde jeg gankse mye tid. Ville anbefale deg å prøve. Du burde,i motsetning til hva jeg gjorde, gjøre en avtale med en lærer slik at du kan få hjelp dersom du virkelig står fast med noe. Det vil spare deg for mye.