Ser etter privatlærer i Oslo

Her kan du stille spørsmål vedrørende problemer og oppgaver i matematikk for videregående skole og oppover på høyskolenivå. Alle som føler trangen er velkommen til å svare.

Moderatorer: Aleks855, Gustav, Nebuchadnezzar, Janhaa, DennisChristensen, Emilga

Svar
Foxen
Pytagoras
Pytagoras

I og med at jeg satser på å ta R1 (2MX) som privatist til høsten, søker jeg en som ønsker å være privatlærer for meg.

Har relativt mange hull i 1T-pensumet, men prøver å tette de så å si hver dag.

Uansett, jeg flytter ikke til Oslo før midt på sommeren, men er greit å vite om det er noen her som kunne tenke seg å gjøre det da. De fleste er vel kanskje opphengt i eksamener nå uansett.

Jeg rekner med at ingen vil gjøre det gratis - så hva er passelig betaling i timen? 2-300 kroner?

(Fikk for øvrig bare 2 på 2T-eksamenen i fjor.. så vet dere hvor nivået mitt er. :P)

---------------------------------------------------
Planen min var egentlig å bli politiadvokat, så har ikke hatt så stort behov for matematikk tidligere, men nå frister det mer å studere molekylærbiologi på UiO. Derfor tar jeg også 2BI og 3BI som privatist til høsten. :]
lodve
Hilbert
Hilbert

Hmmmm.... Bor i oslo og kan mye i T1 og ganske mye i R1 (ikke for å skryte folkens, vet dere er mye bedre enn meg ;)) og kunne tenkt meg å være din privatlærer i sommeren, hvis du vil ;)
Tracker54
Fibonacci
Fibonacci

hei, sjekk ut parAbel, (for "fri" bruk, gå inn på www.skolenettet.no og søk etter parabel R1) nettbasert læremiddel laget av UiA.

Meget bra, og ting blir forklart veldig detaljert ledd for ledd (slik at det ikke blir noen "magiske" øyeblikk som i bøker).
Audunss
Jacobi
Jacobi

Samme, har vell god tid i sommer, etter eksamene på UiO er ferdig har jeg mye tid, og kan nok pensum vil jeg tro, selv om det er vell litt forandret siden jeg tok 2mx. Men tror nok du kan komme langt med bare dette forumet og lenker.
espen180
Gauss
Gauss
Sted: Trondheim

Ville gjerne stilt opp, men jeg bor i Trondheim, så...
pdcas
Pytagoras
Pytagoras

Har anledning - 2 sammenhengende klokketimer for totalt kr.400.

Hilsen Arnt pdcas48@yahoo.no
Aleks855
Rasch
Rasch
Sted: Trondheim
Kontakt:

pdcas skrev:Har anledning - 2 sammenhengende klokketimer for totalt kr.400.

Hilsen Arnt pdcas48@yahoo.no
Du er litt sent ute... Ca. 4 år. Men kanskje vedkommende fremdeles ikke har fullført ;)
Bilde
Svar