Hvor gammel er du?
Moderatorer: Vektormannen, espen180, Aleks855, Solar Plexsus, Gustav, Nebuchadnezzar, Janhaa
Samme her, hehe... Jeg håper å finne en løsning på det problemet gjennom matematikken!thmo skrev:Jeg er 24, skjønte litt seint at matte er tingen, men bedre seint enn aldri.

Neida, du er ikke det. Jeg satt det som alternativ for alle som er eldre enn meg fordi det gjør at jeg føler meg bedre, i alle fall frem til 13 august, heheMarkonan skrev:26. Studerer matematikk. Begynner på 3. året etter sommeren!
Er visstnok en gammel gris!

@ Mari89:
Ikke bry deg om det lugubre sjekketrikset til Markonan, det har han som er så gammel, sett på en tvserie som het Friends. Det var en slesk gubbe der som het Joey, og han sa det til alle damene...
Hvis du vil ha en eldre og uerfaren mann, som ikke er gammel en gris, så kan du sende meg en PM, snuppa!!!
hahahaha

Sist redigert av MatteNoob den 13/06-2008 22:50, redigert 2 ganger totalt.
Øver du til eksamen i matematikk? Se eksamensoppgaver med løsningsforslag.
Vil du ha egen webside, se her for å lage hjemmeside.
Jeg er 20 år, 7 måneder og 15. dagen idag.Hvis man teller fra måneden november som jeg er født i. 

Det er kun to måter å leve livet på; det ene er å tro at alt er et mirakel og det andre er å tro at ingenting er et mirakel.
15 år 

Jeg er imponert over hvor flinke mange av dere under 20 er i matte. Det er nesten litt plagsomt
Jeg levde i håpet om at dere var litt eldre, hehe..
Selv er jeg 23, men sikkert en gammel gris allikevel ;P

Fry: Hey, professor. Which course do you teach?
Professor Hubert Farnsworth: Mathematics in quantum neutrino fields. I chose the name myself to scare away any students.
Professor Hubert Farnsworth: Mathematics in quantum neutrino fields. I chose the name myself to scare away any students.
-
- Cayley
- Sted: Ålen
Er 17 =)
This sentence is false.
Henger meg på det utsagnet der... Levde i håpet jeg også, angrer nesten på at jeg laget tråden, slik at den nakne sannheten kom frem i dagen... Nesten til å bli motløs av, hehehe.Dinithion skrev:Jeg er imponert over hvor flinke mange av dere under 20 er i matte. Det er nesten litt plagsomtJeg levde i håpet om at dere var litt eldre, hehe..

Øver du til eksamen i matematikk? Se eksamensoppgaver med løsningsforslag.