Anonymous skrev:Oyvind skrev:Ca 7 oppgaver til sammen hvor man KAN bruke det ja,
men man må ikke.
hmm.. Vi har fått tilsammen 45 min tid til å bruke excel.. Og vi skal bruke det..
tvermaal betyr det raidus eller diameter:S

Moderatorer: Vektormannen, espen180, Aleks855, Solar Plexsus, Gustav, Nebuchadnezzar, Janhaa
Anonymous skrev:Oyvind skrev:Ca 7 oppgaver til sammen hvor man KAN bruke det ja,
men man må ikke.
hmm.. Vi har fått tilsammen 45 min tid til å bruke excel.. Og vi skal bruke det..
eg tror d e alle varene....d står "Paa varENE" liksom...jaja, dokkar får ønska meg lykke t! Fordi eg komme t å jørr alt så SINNSYKT dridhuff skrev:spiller ingen rolle, men det er enklest å bare regne det ut av summen.Anonymous skrev:på eksamensoppg. fra 1908 spm.1 der.. er det rabatt på enkelt varer eller summen så rabatt på varene?
Må vi bruke excel? det hakke vi lært omAnonymous skrev:Anonymous skrev:Oyvind skrev:Ca 7 oppgaver til sammen hvor man KAN bruke det ja,
men man må ikke.
tvermaal betyr det raidus eller diameter:Shvis selve eksamen blir på samnorsk så sliter jeg.
Nei det er ikke må, men de 7 oppg. det er snakk om egner seg best til å løse med excel. Men hvis du aldri har vært borti excel - BØR du ikke løse dem med excel.. hva er tvermaal!!!!!!!!!!!!!1Anonymous skrev:Må vi bruke excel? det hakke vi lært omAnonymous skrev:Anonymous skrev:
tvermaal betyr det raidus eller diameter:Shvis selve eksamen blir på samnorsk så sliter jeg.
eg tror di fleste skolene i Stavanger har kommt opp i Engelsk, og sefølgeligt går eg på ein av 4 så kom opp i matte!!!Anonymous skrev:Anonymous skrev:45 min?????
Vi (i Trondheim) har 30 min ekstra dersom du prøver å løse noe på pcen.....
Vi får bare 30 minutt ekstra om vi bruker exsel i Bergen også, skal ikke alle skoler det..? det er helt sykt om dere får 45 minutt ekstra? Forresten har de fleste skolene i Norge komet opp i matte?!! Virker sånn...
Anonymous skrev:Anonymous skrev:45 min?????
Vi får bare 30 minutt ekstra om vi bruker exsel i Bergen også, skal ikke alle skoler det..? det er helt sykt om dere får 45 minutt ekstra? Forresten har de fleste skolene i Norge komet opp i matte?!! Virker sånn...
ja, det er jo sånn det er.. Heldigvis så har vi fått heftet på både samisk og norsk.. skjønte ikke helt den procent greia på oppgaveheftet...Ole nordmann skrev:Anonymous skrev:Anonymous skrev:45 min?????
det er tilsammen 45 min du kan sitte på dataen.. og de 30min er 30min du får tilbake igjen, hvis du blir forsinket pga. innlogginga osv.. på dataen.. det er ikke sikkert alle får 30 min ekstra..
Anonymous skrev:kven anna skuler er det som er komt opp i matte til eksamen?
først er det halvparten av 700hl altså 350hlAnonymous skrev:ja, det er jo sånn det er.. Heldigvis så har vi fått heftet på både samisk og norsk.. skjønte ikke helt den procent greia på oppgaveheftet...Ole nordmann skrev:Anonymous skrev:
det er tilsammen 45 min du kan sitte på dataen.. og de 30min er 30min du får tilbake igjen, hvis du blir forsinket pga. innlogginga osv.. på dataen.. det er ikke sikkert alle får 30 min ekstra..