Pensum R2/Studass
Moderators: Aleks855, Gustav, Nebuchadnezzar, Janhaa, DennisChristensen, Emilga
-
- Dirichlet
3MX er ca. like "vanskelig" som R2 matte, de har bare tatt bort noe fra tidligere 3MX og lagt inn noen nye temaer.
Muligens i vanskelighetsgrad, men ikke i tema. 3MZ inneholdt f.eks modulo-regning, og det er jo ikke spesielt "samfunnsnyttig"?MATTE S2, tilsvarer 3MZ
Cube - mathematical prethoughts | @MatematikkFakta
Med forbehold om tullete feil. (både her og ellers)
Med forbehold om tullete feil. (både her og ellers)
Det vanlig at alle lærere setter seg inn i læreplanen for et kurs. For R2 finner du den her.meCarnival wrote:Noen som vet hva som er R2 pensum?
Ukjent for meg med R2 siden det er ny reform antar jeg, men hva innebærer den? Noen som vet, eller hva hele R2 handler om for den saks skyld...
meC
-
- Riemann
Ja så dette på pensum listen...andhou wrote:det er vel og verdt å nevne at all sannsynlighet/statistikk er flyttet fra 3MX til matematikk x, som er et "valgfag" i 2.kl

Tror jeg tar jobben, men lenge siden jeg har vektorer, men det var jo greit på forkurset husker jeg, men det var den tid

Høgskolen i Sør-Trøndelag, Logistikkingeniør
Ingeniørmatematikk IV
Ingeniørmatematikk IV
-
- Riemann
Takker for det =)... Får se.. Skriver en bekreftelse etter jeg har lest sammendragene.. Viste S var samfunnsmath og R var realfags... =)...
Ingeniørmatematikk IV
Ingeniørmatematikk IV
Fortell det til nettbanken dinFredrikM wrote: f.eks modulo-regning, og det er jo ikke spesielt "samfunnsnyttig"?
(稻飞虱)
For en fri matematikk! The Declaration of Linear Independence
-
- Riemann
Differensial likninger i R2 er kun førstegrads? 

Ingeniørmatematikk IV
Ingeniørmatematikk IV
Hvorfor drikker du ikke rett av kilden?
(稻飞虱)
-
- Riemann
For en uoversiktlig side, men fant ut de kunne ha det hvertfall. Står oppført i sinus boka, men ikke sikkert hele boka er pensum av den grunn.
Sendt mail og sagt ja nå så da blir det spennende og se hvor mye det blir å gjøre...
...
Sendt mail og sagt ja nå så da blir det spennende og se hvor mye det blir å gjøre...

Ingeniørmatematikk IV
Ingeniørmatematikk IV