Tusen takk til alle sammen!

Her kan du stille spørsmål vedrørende problemer og oppgaver i matematikk for videregående skole og oppover på høyskolenivå. Alle som føler trangen er velkommen til å svare.

Moderators: Aleks855, Gustav, Nebuchadnezzar, Janhaa, DennisChristensen, Emilga

Janhaa
Boltzmann
Boltzmann

Lykke til på eksamen MatteNoob og dere andre... :)
La verken mennesker eller hendelser ta livsmotet fra deg.
Marie Curie, kjemiker og fysiker.

[tex]\large\dot \rho = -\frac{i}{\hbar}[H,\rho][/tex]
MatteNoob
Riemann
Riemann

ettam: Det gamle brukernavnet var "Kealle".

PS: Hvis du er moderator med tilgang til MySQL databasen her og sånt, ikke slett MatteNoob og gi meg passordet til Kealle igjen da, hehe. Det hadde vært finere om du slettet brukeren Kealle, og linket brukeriden på innleggene fra Kealle til MatteNoob :)
Øver du til eksamen i matematikk? Se eksamensoppgaver med løsningsforslag.
Vil du ha egen webside, se her for å lage hjemmeside.
gill
Leibniz
Leibniz

Du har virkelig vært et solid bidrag med oppgaver og løsninger her mattenoob. Takk for svar! Lykke til i morra :D Og ale andre som har eksamen og :D
ærbødigst Gill
Emilga
Riemann
Riemann

Lykke til MatteNoob, uten at du egentlig trenger det. :wink:
Du har løst mange eksamensoppgaver og lagt dem ut på forumet, noe som er veldig nyttig for mange. (Jeg har hvertfall sett på sannsynlighetsoppgavene :) )
Thor-André
Ramanujan
Ramanujan

Jeg vil også si mange takk til alle sammen som har hjulpet meg nå i mine eksamens forberedelser! Det har vært til stor hjelp!

Tusen takk :)
espen180
Gauss
Gauss

Da er det nedtelling til eksamen!

Derfor er det nå på tide at dere kommer dere i seng, så dere er uthvilt til den store dagen! :)
Olorin
Lagrange
Lagrange

Lykke til på eksamen Mattenoob, det er da du finner ut om du er virkelig en "noob" i matte eller ikke :P foreslår navnebytte uansett =D
The square root of Chuck Norris is pain. Do not try to square Chuck Norris, the result is death.
http://www.youtube.com/watch?v=GzVSXEu0bqI - Tom Lehrer
lodve
Hilbert
Hilbert

Lykke til Mattenoob. Vil bare si det samme som dere alle at jeg er takknemlig for de av dere som har hjulpet meg. Har kanskje stilt mange dumme spørsmål og fått svar på dem. Jeg er kanskje til tider en plage for mange av dere, men å stille mange dumme og tåpelig spørsmål er det man lærer av.

Mattenoob håper at du med tiden fremover fremdeles blir et viktig bidrag for alle som trenger mattehjelp på forumet, siden vi alle er avhegige av ikke bare ditt bidrag men alle andres også.
Post Reply