Tusen takk til alle sammen!
Moderators: Aleks855, Gustav, Nebuchadnezzar, Janhaa, DennisChristensen, Emilga
ettam: Det gamle brukernavnet var "Kealle".
PS: Hvis du er moderator med tilgang til MySQL databasen her og sånt, ikke slett MatteNoob og gi meg passordet til Kealle igjen da, hehe. Det hadde vært finere om du slettet brukeren Kealle, og linket brukeriden på innleggene fra Kealle til MatteNoob
PS: Hvis du er moderator med tilgang til MySQL databasen her og sånt, ikke slett MatteNoob og gi meg passordet til Kealle igjen da, hehe. Det hadde vært finere om du slettet brukeren Kealle, og linket brukeriden på innleggene fra Kealle til MatteNoob

Øver du til eksamen i matematikk? Se eksamensoppgaver med løsningsforslag.
Vil du ha egen webside, se her for å lage hjemmeside.
Vil du ha egen webside, se her for å lage hjemmeside.
Lykke til MatteNoob, uten at du egentlig trenger det.
Du har løst mange eksamensoppgaver og lagt dem ut på forumet, noe som er veldig nyttig for mange. (Jeg har hvertfall sett på sannsynlighetsoppgavene
)

Du har løst mange eksamensoppgaver og lagt dem ut på forumet, noe som er veldig nyttig for mange. (Jeg har hvertfall sett på sannsynlighetsoppgavene

-
- Ramanujan
Jeg vil også si mange takk til alle sammen som har hjulpet meg nå i mine eksamens forberedelser! Det har vært til stor hjelp!
Tusen takk
Tusen takk

Da er det nedtelling til eksamen!
Derfor er det nå på tide at dere kommer dere i seng, så dere er uthvilt til den store dagen!
Derfor er det nå på tide at dere kommer dere i seng, så dere er uthvilt til den store dagen!

Lykke til på eksamen Mattenoob, det er da du finner ut om du er virkelig en "noob" i matte eller ikke
foreslår navnebytte uansett =D

The square root of Chuck Norris is pain. Do not try to square Chuck Norris, the result is death.
http://www.youtube.com/watch?v=GzVSXEu0bqI - Tom Lehrer
http://www.youtube.com/watch?v=GzVSXEu0bqI - Tom Lehrer
Lykke til Mattenoob. Vil bare si det samme som dere alle at jeg er takknemlig for de av dere som har hjulpet meg. Har kanskje stilt mange dumme spørsmål og fått svar på dem. Jeg er kanskje til tider en plage for mange av dere, men å stille mange dumme og tåpelig spørsmål er det man lærer av.
Mattenoob håper at du med tiden fremover fremdeles blir et viktig bidrag for alle som trenger mattehjelp på forumet, siden vi alle er avhegige av ikke bare ditt bidrag men alle andres også.
Mattenoob håper at du med tiden fremover fremdeles blir et viktig bidrag for alle som trenger mattehjelp på forumet, siden vi alle er avhegige av ikke bare ditt bidrag men alle andres også.