norsk-)

Det er god trening å prate matematikk. Her er det fritt fram for alle. Obs: Ikke spør om hjelp til oppgaver i dette underforumet.

Moderatorer: Vektormannen, espen180, Aleks855, Solar Plexsus, Gustav, Nebuchadnezzar, Janhaa

Svar
heii

hei
hva betyr
"jeg hadde plomme i egget"
:cry:
Gjest

heii skrev:hei
hva betyr
"jeg har det plomme i egget"
:cry:
Gjest

"jeg hadde det som plommen i egget" regner jeg med du mener??
Med det mener man som regel at man har det helt perfekt - så bra som det kan bli. Eller mener du egentlig noe annet?
Gjest

Plommen i egget har jo det veldig godt der den ligger med all eggehviten rundt seg. Uttrykket er altså at man har det godt.
Kummi90
Pytagoras
Pytagoras
Innlegg: 16
Registrert: 02/07-2005 11:47

heii skrev: "jeg hadde plomme i egget"
:cry:
HAHAHA det var jo nesten riktig :lol: :shock: :D :D :D :D :lol:
Gjest

"Jeg hadde plomme i egget" betyr bokstaveleg talt at det var ei plomme i egget. Truleg siktar ein då til ei eggeplomme og ikkje ei vanleg plomme, og alternativet til ei eggeplomme ville normalt vore ein kylling, noko som ikkje passar heilt inn dersom ein vil ha kokt egg til frukost. Å ha ei plomme i egget er altså ikkje noko å bekymra seg for, heller normalen.
gjest

jaha, så normalitet er plutselig greit nå?

[itgl][/itgl](dust)dt =dust[sup]2[/sup]
Gjest

Det er i alle fall ikkje noko direkte gale ved normalitet. Viss eg insinuerte at normalitet generelt sett er greit eller uproblematisk, så er det på den andre sida feil, sjølv om det er greit nok (i det minste for meg) i dette tilfellet. Eg kan likevel ikkje sjå ein slik insinuasjon (sjølv om eg ser kor du har det frå), men oppmodar deg om å halda deg til konteksten - eit kvart utsegn er formulert i ein viss samanheng! Forresten var ikkje innlegget mitt meir alvorleg meint enn eit utsegn som ∫(dust)dt =dust^2, som forresten er feil:

∫(dust)dt =0,5*dus*t^2 = 0,5t*dust.

Noko filosofering omkring normalitet og abnormalitet er nok ikkje denne tråden meint for, så det skal eg la liggja.
Svar