søker normale skole flinke gutter

Det er god trening å prate matematikk. Her er det fritt fram for alle. Obs: Ikke spør om hjelp til oppgaver i dette underforumet.

Moderatorer: Vektormannen, espen180, Aleks855, Solar Plexsus, Gustav, Nebuchadnezzar, Janhaa

Svar
lisa
Fibonacci
Fibonacci
Innlegg: 1
Registrert: 30/04-2003 12:07

:oops: Lisa heter jeg er en 16 år gammel jente blondt hår blå øyne
lisa c.h
administrator
Sjef
Sjef
Innlegg: 883
Registrert: 25/09-2002 21:23
Sted: Sarpsborg

Hei!
Hyggelig å se at forumet kan brukes til å søke kontakt også. Det burde jo være fullt mulig å komme i kontakt med noen skoleflinke gutter her.

Det er ingen ting å :oops: over. Det er helt naturlig at 16 år gamle jenter er opptatt av gutter :!:

Lykke til :!:

PS: Du kan jo bruke sidene til :idea: også :!:
MVH
Kenneth Marthinsen
Cestmoi
Fibonacci
Fibonacci
Innlegg: 3
Registrert: 16/03-2003 22:02
Sted: universse, verden, jorda, europa, norden, norge, oslo

Hallo Lisa jeg er en 16 år gammel gutt :oops: mailen min er cestmoi2403@yahoo.no håper du skriver til meg
Cestmoi<---Det er meg
Petey

:D hallo eg e og en gutt på 16 som e ganske flink i matte egentlig :D
Vegard, VK1 - 2MX
Cayley
Cayley
Innlegg: 52
Registrert: 19/04-2003 19:13
Sted: Mo i Rana

Jeg er ledig!
"Rør ikke mine sirkler", Arkimedes.
Abel
Noether
Noether
Innlegg: 44
Registrert: 28/01-2003 18:08

Jeg ler :lol:
theultimateone

Jeg gjorde alle oppgavene da gruppa mi vant abelgøy konkuransen for alle skolene i grenlandsområdet i telemark pluss noen til. I tillegg har jeg hvert år på ungdomsskolen fått 6er i matte. Må si jeg har litt peil på faget ja. Er 15 1/2 år for øyeblikket. Fyller 16 den 15 Juli. Min mail er eirik150787@hotmail.com skriv gjerne lise. karaktergjennomsnittet mitt for julehalvåret var 5,57.
Gjest

Artig måte å bli kjent med folk på... Eg må no nytte sjansen, lurte på om det var noken 9. eller 10. klassingar (var i år) som var med på året Abelkonkurranse, eg var en av fire som kom til andre runde, mulig at noken av dei 3 andre brukar dinna sida...
Matematikkk
Cayley
Cayley
Innlegg: 88
Registrert: 21/07-2004 22:01
Sted: Trondheim

Gløymte å logge inn...

Artig måte å bli kjent med folk på... Eg må no nytte sjansen, lurte på om det var noken 9. eller 10. klassingar (var i år) som var med på året Abelkonkurranse, eg var en av fire som kom til andre runde, mulig at noken av dei 3 andre brukar dinna sida...
Svar