Nasjonal prøve i matematikk

Det er god trening å prate matematikk. Her er det fritt fram for alle. Obs: Ikke spør om hjelp til oppgaver i dette underforumet.

Moderatorer: Vektormannen, espen180, Aleks855, Solar Plexsus, Gustav, Nebuchadnezzar, Janhaa

Svar
Beate
Fibonacci
Fibonacci
Innlegg: 2
Registrert: 26/08-2004 21:03
Sted: Akershus

Åssen gikk nasjonal prøve for dere a?
For meg gikk det dårlig... har aldri gjort det så dårlig på en prøve før...huff...
Hvis vi hadde hatt lov til å ha med regelbøker hadde det vel gått litt bedre...hmm...jaja...

Men hva med dere?

(PS. har aldri skrevet her før, så hvis dette er et usaklig emne, eller temaet er i en annen tråd, får administrator bare slette dette. :wink: )
Heisann!
STCAB
Noether
Noether
Innlegg: 49
Registrert: 01/02-2005 23:45
Sted: Stavanger

Ble gal! Hadde ikke annet en en Penn, og kalkulator! :evil: :evil:
Ja... nei... hæ?
Gjest

hva er en nasjonal prøve :oops: ?
Gjest

kan dere fortelle noe om nasjonal prøve i matte? er det samme som en vanlig matteprøve?
oro2
Guru
Guru
Innlegg: 655
Registrert: 23/11-2003 01:47
Sted: Bergen

Anonymous skrev:kan dere fortelle noe om nasjonal prøve i matte? er det samme som en vanlig matteprøve?
http://www.utdanningsdirektoratet.no/dav/17D07136CE.pdf
uranus89
Cayley
Cayley
Innlegg: 97
Registrert: 22/01-2005 20:49
Sted: Norge
Kontakt:

Jeg gjorde det innmari dårlig jeg også. Har ikke fått prøven tilbake men lærern kom til meg og sa at jeg slurva halve prøven. :x det som er bra er at den har lite å si om karakteren til sommern. Det verste med prøven er de sannsynlighetsoppgavene. Vi har liksom bare brukt to skoletimer til sannsynligheter.
Gjest

Stå på

Husk, med litt pågangsmot blir det bedre muligheter videre.

Sats på det du er interessert i!

Hilsen 30-åring som begynner på skolen igjen fordi han var så lei på 80-tallet.
Svar