Hallo !
Eksamen dags dato 17. november 2025. Kan Vaktmester gjere vel å legge ut oppgavesetta på herverande forum ?
R2 - eksamen og S2- eksamen haust 2025
Moderators: Aleks855, Gustav, Nebuchadnezzar, Janhaa, DennisChristensen, Emilga
Jeg bare bare fått tak i R2.
- Attachments
-
- REA3058 Matematikk R2 H25 MF.pdf
- (1.1 MiB) Downloaded 27 times
-
Mattebruker
- von Neumann

Eksamen R2 17. november 2025: Her har oppgavemakarane gjort ein god jobb - ei høveleg blanding av standardproblem ( som bør vere gjenkjenneleg for eksaminanden ) og oppgaver som krev meir sjølvstendig tankearbeid. Interessant å registrere at ei heil oppgave ( OPPG. 4 - del 2 ) dreiar seg om programmering.
Vedk. siste delspørsmålet ( 4 b - del 2). Svaret her " ligg i lufta" som middelverdien av oversum og undersum. Skulle gjerne ha presentert mitt løysingforslag på dette
problemet , men klipp- og limefunksjonen eg brukar i andre situasjonar vil ikkje spele på lag. Derimot kan eg presentere resultatet: Når eg køyrer programmet mitt , får eg
Arealet mellom grafen og x-asken frå x = 0 til x = 2: 36.415428
Eksakt analytisk løysing: Integral ( 3 ^( 2x ) frå x = 0 til x = 2 ) = 40/ln3 " tilnærma lik " 36.41
Eit hjartesukk til slutt: Svært beklageleg at den tidlegare editorfunksjonen på dette forumet er fjerna. Denne gjorde det enkelt å poste matematikkrelaterte innlegg - den var kort sagt ei kjelde til inspirasjon for den som ønskte å formidle/utveksle tankar, meiningar og synspunkt med andre brukarar.
Vedk. siste delspørsmålet ( 4 b - del 2). Svaret her " ligg i lufta" som middelverdien av oversum og undersum. Skulle gjerne ha presentert mitt løysingforslag på dette
problemet , men klipp- og limefunksjonen eg brukar i andre situasjonar vil ikkje spele på lag. Derimot kan eg presentere resultatet: Når eg køyrer programmet mitt , får eg
Arealet mellom grafen og x-asken frå x = 0 til x = 2: 36.415428
Eksakt analytisk løysing: Integral ( 3 ^( 2x ) frå x = 0 til x = 2 ) = 40/ln3 " tilnærma lik " 36.41
Eit hjartesukk til slutt: Svært beklageleg at den tidlegare editorfunksjonen på dette forumet er fjerna. Denne gjorde det enkelt å poste matematikkrelaterte innlegg - den var kort sagt ei kjelde til inspirasjon for den som ønskte å formidle/utveksle tankar, meiningar og synspunkt med andre brukarar.
Man kan fortsatt skrive TeX-kode her, for å få det pent:Mattebruker wrote: 20/11-2025 14:08Eksakt analytisk løysing: Integral ( 3 ^( 2x ) frå x = 0 til x = 2 ) = 40/ln3 " tilnærma lik " 36.41
[tex]
\int_0^2 3^{2x} dx = \frac{40}{\ln{3}} \approx 36.41
[/tex]
Hvis man skriver:
Code: Select all
[tex]
\int_0^2 3^{2x} dx = \frac{40}{\ln{3}} \approx 36.41
[/tex]