Moderatorer: Vektormannen, espen180, Aleks855, Solar Plexsus, Gustav, Nebuchadnezzar, Janhaa
helt enig med deg, i matte klassen min har vi en lærer, han gir ikke lekser, han går igjennom stoffet fort, og han er kanskje ikke så " pedagogisk ".administrator skrev:Hei!
Det er helt greit å lufte sin frustrasjon for faget her. Det som er interessant er jo hva den enkelte kan fokusere på for å bedre situasjonen. På kort sikt blir man neppe kvitt ”dårlige” lærere (i anførsel fordi det ofte er en personlig vurdering, din dårlige lærer kan være god for andre, og det finnes ”dårlige” elever også) .
Hva kan DU gjøre for å bli bedre i matematikk. Fokuserer du kun på det som gir resultater?
MVH
Kenneth Marthinsen
Dette er vel en av grunnene til at man har forskjellige vanskelighetsgrad på matmatikken på VGS.kalleja skrev:helt enig med deg, i matte klassen min har vi en lærer, han gir ikke lekser, han går igjennom stoffet fort, og han er kanskje ikke så " pedagogisk ".administrator skrev:Hei!
Det er helt greit å lufte sin frustrasjon for faget her. Det som er interessant er jo hva den enkelte kan fokusere på for å bedre situasjonen. På kort sikt blir man neppe kvitt ”dårlige” lærere (i anførsel fordi det ofte er en personlig vurdering, din dårlige lærer kan være god for andre, og det finnes ”dårlige” elever også) .
Hva kan DU gjøre for å bli bedre i matematikk. Fokuserer du kun på det som gir resultater?
MVH
Kenneth Marthinsen
MEN han er enormt flink i faget sitt og det er lite eller ingenting han ikke kan, så det at han går igjennom stoffet fort gjør bare at vi får mye tid til å regne selv.
Sikkert 70% av 2MX klassen synes han ikke er en god lærer, men de 30 resterende prosentene liker måten han går frem på. Og det er uten tvil disse 30% som har sjansen til å gå videre med faget.
Så i mine øyne er han en veldig god lærer, men i andres " de mindre flinke " er han en elendig lærer... kvalitet foran kvantitet!, heller en god gammel lærer som kan alt istedenfor en pedagigisk lærer som bruker laaang tid på å gå igjennom stoffet slik at de elevene som faktisk blir noe innenfor matte kjeder seg og ikke får utnyttet potensialet sitt...