Erfaringer rundt Sonans?

Det er god trening å prate matematikk. Her er det fritt fram for alle. Obs: Ikke spør om hjelp til oppgaver i dette underforumet.

Moderatorer: Vektormannen, espen180, Aleks855, Solar Plexsus, Gustav, Nebuchadnezzar, Janhaa

Svar
LeBlanc
Pytagoras
Pytagoras
Innlegg: 17
Registrert: 06/11-2019 01:38

Hei!
Jeg vurderer å ta R1, R2, FYS 1 og FYS 2 som privatist ho Sonans. Er det noen som har erfaring med dette nettstedet, og som kan anbefale/ikke anbefale det?
svar

LeBlanc skrev:Hei!
Jeg vurderer å ta R1, R2, FYS 1 og FYS 2 som privatist ho Sonans. Er det noen som har erfaring med dette nettstedet, og som kan anbefale/ikke anbefale det?
skal du ta nettbasert kurs eller med fysisk oppmøte i et klasserom?
LeBlanc
Pytagoras
Pytagoras
Innlegg: 17
Registrert: 06/11-2019 01:38

svar skrev:
LeBlanc skrev:Hei!
Jeg vurderer å ta R1, R2, FYS 1 og FYS 2 som privatist ho Sonans. Er det noen som har erfaring med dette nettstedet, og som kan anbefale/ikke anbefale det?
skal du ta nettbasert kurs eller med fysisk oppmøte i et klasserom?
Jeg tenkte å ta nettbasert :-)
ssscc

Vurdert halvårig realfagskurs?
LeBlanc
Pytagoras
Pytagoras
Innlegg: 17
Registrert: 06/11-2019 01:38

ssscc skrev:Vurdert halvårig realfagskurs?
Jeg har søkt forkurs ingeniør på NTNU Trondheim, men så fant jeg ut at jeg heller ville ta en bachelor i fysikk og da trenger jeg FYS 2, noe som ikke gis på forkurset.

Har derimot ikke hørt om halvårig realfagskurs før. Inkluderer dette kurset R1, R2, FYS 1 og FYS 2? I motsetning til forkurs ingeniør som ikke dekker FYS2?
nailwoek

LeBlanc skrev:Hei!
Jeg vurderer å ta R1, R2, FYS 1 og FYS 2 som privatist ho Sonans. Er det noen som har erfaring med dette nettstedet, og som kan anbefale/ikke anbefale det?
Har ingen erfaring med Sonans
Ble nysgjerrig, hva skal du etter det? Ingeniør?
LeBlanc
Pytagoras
Pytagoras
Innlegg: 17
Registrert: 06/11-2019 01:38

nailwoek skrev:
LeBlanc skrev:Hei!
Jeg vurderer å ta R1, R2, FYS 1 og FYS 2 som privatist ho Sonans. Er det noen som har erfaring med dette nettstedet, og som kan anbefale/ikke anbefale det?
Har ingen erfaring med Sonans
Ble nysgjerrig, hva skal du etter det? Ingeniør?
Jeg tenkte faktisk å studere fysikk etter jeg er ferdig som privatist. Og deretter ta en Master innen astrofysikk :-)
Svar