Noen her som har privatisteksamen i R1 om 9 dager?

Her kan du stille spørsmål vedrørende problemer og oppgaver i matematikk for videregående skole og oppover på høyskolenivå. Alle som føler trangen er velkommen til å svare.

Moderatorer: Aleks855, Gustav, Nebuchadnezzar, Janhaa, DennisChristensen, Emilga

Svar
Byndle-Bandbüzel.

Til dere som har privatisteksamen i R1 13.november. Hva jobber dere mest med når vi nå har kommet til ''innspurten''? Hvor mange timer hver dag jobber dere ca?
uxite
Pytagoras
Pytagoras
Innlegg: 17
Registrert: 06/10-2019 12:27

Personlig so gjer eg gamle eksamener, eg har 3 igjen so eg rasjonerer dei litt. Eg ser ka eg klarer og ikkje klarer so godt. Eventuelt kva dumme feil eg gjer på oppgaver eg eigentlig kan.
øver meir på det eg lærer utav det før eg nokre dager etterpå gjer neste gamle eksamen i rekka.

Spørs litt kva du sikter til og, eg er godt fornøyd med bestått.

lykke til med eksamenen din, håper du når det målet du har.

Eventuelt om det er noen som har eksamen relevante oppgaver (med fasit) som då ikkje er gitt i gamle eksamener so hadde eg vært veldig interessert i det.
Fredque

Personlig sliter jeg veldig med å vite hva som er viktig å kunne fra geometrien, med tanke på del 1. Har sett på formelarket som matematikk.net har lagt ut, men tidligere eksamensoppgaver viser meg at det krever lang mer enn sirkellikning, formlikhet og skjæringssetninger for å få til geometrioppgavene på del 1!
Svar