er det sundft å være matte freak????

Det er god trening å prate matematikk. Her er det fritt fram for alle. Obs: Ikke spør om hjelp til oppgaver i dette underforumet.

Moderatorer: Vektormannen, espen180, Aleks855, Solar Plexsus, Gustav, Nebuchadnezzar, Janhaa

Svar
MaTt3_Fr3ak
Fibonacci
Fibonacci
Innlegg: 1
Registrert: 18/05-2004 09:01
Sted: Matteland
Kontakt:

hei! :D jeg er en gutt som sitter med matte hele tiden.... jeg har sluttet på skolen for å kunne jobbe med matte. jeg skal bli mattelærer på en høyskole. jeg digger matte og er en skikkelig mattefreak!!!!
ER DET NOE GALT I DET????? :?
Jens Ola

:D Det er ikke noe galt i det.. Matematikk er livet!!! Det er gleden i våre liv!!! Samfunnet trenger en som deg... Ønsker deg lykke til videre... og husk sats på matte, det er LIVET!!!!! :D :D :D :D :D :D :D :D :D
jens ola per

ja, jeg må nok si meg enig i det der... Jeg diger oxo matte, og skal bli matte lærer... :lol: vi trenger matte "freaker" som oss i samfunnet! jo smartere du bli, jo finere damer får du...
Knut Nils

Matte er det beste som finnes i skolen! Hadde det ikke vært for at det var matte i verdagen på skolen hadde jeg ikke holdt ut og heller sluttet på skolen!!
Gjest

ja, sant det! å så kan du jo få mye damer med å være smart! kan få mye mus da ja! :lol:
Gaston
Pytagoras
Pytagoras
Innlegg: 15
Registrert: 18/05-2004 17:30
Sted: Samawa
Kontakt:

om det er sundft??? det vet jeg ikke?
"Selfølgelig kan jeg finne på min egen signatur. Såpass med fantasi har jeg."
Svar