Mattekalulatorspillet

Det er god trening å prate matematikk. Her er det fritt fram for alle. Obs: Ikke spør om hjelp til oppgaver i dette underforumet.

Moderatorer: Vektormannen, espen180, Aleks855, Solar Plexsus, Gustav, Nebuchadnezzar, Janhaa

Svar
Vimsen
Pytagoras
Pytagoras
Innlegg: 16
Registrert: 15/05-2004 17:18
Sted: hakkebakkeskogen

Men spillet funker jo ikke!! Alt som kommer frem er oppgavene, ingen mulighet for å fylle inn svar... Det var jo litt dumt, da. Men ettersom det finnes rekordliste, rekner jeg med at noen får det til. Hvordan..?
Heisann! Jeg er Vimsen!!
oro2
Guru
Guru
Innlegg: 655
Registrert: 23/11-2003 01:47
Sted: Bergen

Hvis det er Brøkmaskinen du tenker på, så fungerer den fint her...
Sjekk at nettleseren din har aktivert/støtter Javascript.
PeerGynt
World works; done by its invalids
World works; done by its invalids
Innlegg: 389
Registrert: 25/09-2002 21:50
Sted: Kristiansand

Broekmaskinen fungerer for alle "moderne" nettlesere, dvs. de som moeter minst W3C DOM1 standarden med DHTML. MSIE 5+, Netscape 6+, Opera 7+, Mozilla 1+ og Firefox 0+. Dersom du har en tildligere versjon nettleser, så vil det sannsynligvis ikke virke. Tidligere versjoner av Opera, f.eks., hadde ikke muligheten til å forandre side-layout dynamisk selv om nettleseren i og for seg kunne kalles W3C kompatibel. Det er ikke noedvendig med cookies, men du må, som oro2 sier, tillate bruk av javascript. Dersom du bruker Safari på MAC så vet jeg ikke om det virker. Fint om du kunne si hvilken nettleser du bruker.
Vimsen
Pytagoras
Pytagoras
Innlegg: 16
Registrert: 15/05-2004 17:18
Sted: hakkebakkeskogen

Fått det til å funke nå. Fjernet en brannmur, eller noe, og så funka det.
Takk for hjelp!
Heisann! Jeg er Vimsen!!
Svar