Det stemmer her.
Prøvd å forandre klokkeinnstillinger i brukerkontrollpanelet?
plutarco skrev:Mulig det kun er hos meg fenomenet oppstår, men klokkeslettene på forumet stemmer ikke særlig bra (og har aldri stemt etter den siste omfattende oppdateringen av forumet tidligere i år). Etter at vintertiden ble innført ser jeg blant annet at innlegg er postet inn i fremtiden. I tillegg er klokkeslettene forskjellige avhengig av om man er innlogget eller ikke.
Gjest skrev:nja Vaktmester, jeg trykket på "tidligere løsninger" på de fleste mattefagene, men oppgavene er ikke å finne der.
Personlig syntes jeg den forrige ordningen var bedre, men det er jo min mening :D
Gjest skrev:Er ikke alle disse nye kjemi trådene et brudd på en av retningslinjene? vaktmester?
Drezky skrev:Gjest skrev:Er ikke alle disse nye kjemi trådene et brudd på en av retningslinjene? vaktmester?
Jeg synes dog at det er litt teit at noen skal slette en tråd av en hjelpeløs TS bare fordi han lurer på noe som ikke direkte er involvert med matematikk.
Gjest skrev:Er ikke alle disse nye kjemi trådene et brudd på en av retningslinjene? vaktmester?
Aleks855 skrev:Drezky skrev:Gjest skrev:Er ikke alle disse nye kjemi trådene et brudd på en av retningslinjene? vaktmester?
Jeg synes dog at det er litt teit at noen skal slette en tråd av en hjelpeløs TS bare fordi han lurer på noe som ikke direkte er involvert med matematikk.
Er dette noe du har opplevd at vi har gjort, eller er det bare ment som eksempel?
Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 40 gjester