Imponerende!

Det er god trening å prate matematikk. Her er det fritt fram for alle. Obs: Ikke spør om hjelp til oppgaver i dette underforumet.

Moderatorer: Vektormannen, espen180, Aleks855, Solar Plexsus, Gustav, Nebuchadnezzar, Janhaa

Svar
LGO
Guru
Guru
Innlegg: 486
Registrert: 06/03-2004 12:43
Sted: Tønsberg

Jeg har først oppdaget denne siden i dag, men må si jeg virkelig er imponert. Jeg har surfet rundt en del på forskjellige matematikksider, men denne tror jeg er den beste jeg har funnet til nå. Den er både oversiktlig, har mange ressurser, og i tillegg et forum der alle både kan spørre og svare. Jeg har ikke fått tid til å se på alt ennå, men blir bare mer og mer imponert jo mer tid jeg bruker her.

Hadde jeg hatt en hatt, skulle jeg tatt den av meg for dere to som driver denne siden. Den havner i hvertfall blant mine favoritter, og blir nok besøkt ofte. Det jeg setter mest pris på, er nok også forumet og måten det er lagt opp på. Jeg har studert matematikk mye som fjernstudent, og savner det å kunne kommunisere med andre som ikke bare ser rart på meg... hehe

Lykke til videre i alle fall.

MVH
Linda
"Det umulige er bare en midlertidig arbeidshypotese" (A. Næss)
Den deriverte

Heilt einig. Uten tvil den beste mattesiden på nettet.
PytagoraS
Fibonacci
Fibonacci
Innlegg: 4
Registrert: 14/05-2004 13:30

denne sida her e lizzm tha bomb ! 8)

forumet er liksom max to tha bone
Deepman
Pytagoras
Pytagoras
Innlegg: 7
Registrert: 18/05-2004 11:23
Sted: Gjerdrum

Pytagoras, kan du være så snill å snakke norsk eller engelsk. Og for guds skyld dropp de z'ene dine.. :D
Gjest

i totaly agree...! but what about making an english thread on the forum??? :?:
oro2
Guru
Guru
Innlegg: 655
Registrert: 23/11-2003 01:47
Sted: Bergen

Anonymous skrev:i totaly agree...! but what about making an english thread on the forum??? :?:
Jeg tror litt av poenget med dette forumet er at det er på norsk. Det finnes veldig mange engelskspråklige forum for matematikk på nettet.
økonomen

har du noen likner da??? har selv tenkt å bli bed. økonom, men tror det er et større marked for det i utlandet...
oro2
Guru
Guru
Innlegg: 655
Registrert: 23/11-2003 01:47
Sted: Bergen

Burde vel ikke reklamere for "konkurenter", men jeg går ut i fra at de fleste her foretrekker et norsk alternativ...
Her et et par...
http://mathforum.org/dr.math/
http://www.scienceforums.net/forums/

ellers er Google fin til å søke etter ting...
økonom
Fibonacci
Fibonacci
Innlegg: 2
Registrert: 18/05-2004 13:52

takk takk! den skal jg huske! :wink: å ellers? har du det bra?
"vil ha penger baby, en bag med penger! chash til å kjøpe all dritten vi trenger!"
Gaston
Pytagoras
Pytagoras
Innlegg: 15
Registrert: 18/05-2004 17:30
Sted: Samawa
Kontakt:

denne sida er bra, men det med matte er det at det finnes tusen forskjellige måter å tenke på.

Man kan lett bli forvirrret her. Bruk din egen metode først.
"Selfølgelig kan jeg finne på min egen signatur. Såpass med fantasi har jeg."
MrFrekkas
Pytagoras
Pytagoras
Innlegg: 11
Registrert: 20/10-2004 23:41

Fant siden igår og har brukt den no aktivt. finner jo alltid noe intressant. vil si ifra til alle kompissene mine som har problemer og lærere på skulen....
KREXZ
Pytagoras
Pytagoras
Innlegg: 9
Registrert: 21/01-2006 06:13
Sted: www.emitted.net
Kontakt:

Virker til å være rotete etter min mening vertfall, kunne vert bedre, flere kategorier, og mer opprydding av urelevant eller duplikert info eller noe=)
Jeg tenkte kanskje at det kunne vert en kategori for maple dokumenter eller andre matteprogram, hvor folk kunne sendt inn norske versjoner av feks regne ut store RF kretser i elektronikk, fysikk, mattematiske problemer og eksempler.
Knut Erik
Tyrann
Tyrann
Innlegg: 549
Registrert: 15/01-2005 23:47

Om dere oppdager feilposter/useriøst innhold etc, send en PM til en av moderatorne så skal vi vel få ordna opp. :)
Nøørden
Noether
Noether
Innlegg: 45
Registrert: 07/12-2005 21:25
Sted: Anywhere near you
Kontakt:

Denne siden ruler jo seph best av alle mattesidene da lizzm. Det er jo heeelt klart. Men hvilke sider mener dere er de sterkeste konkurentene?

Hadde vært fett me' svar lizzm.
Jeg er nørd, hva så?
Svar