Matte er djevelsk verk! (for folk som hater matte)

Det er god trening å prate matematikk. Her er det fritt fram for alle. Obs: Ikke spør om hjelp til oppgaver i dette underforumet.

Moderatorer: Vektormannen, espen180, Aleks855, Solar Plexsus, Gustav, Nebuchadnezzar, Janhaa

Låst
Jeg_HATER_DERE!!!!

Matte suger, ingen trenger det, ingen vil ha det.. untatt dere suppe-geeker da. fy jammen hvis det blir mer matte hos meg kommer hjernen min til å etse bort for jammen! Skriv her hvis du er enig med meg! :twisted:

Hvis du liker matte, IKKE SKRIV!
Gjest

Kast mobiltelefonen, dytt bilen på sjøen, slutt å kreva lønn for arbeidet du gjer og brenn penga dine! Flytt inn i skauen og byrj å eta bark! Det er vel stort sett einaste måten du kan visa din avsky overfor matematikk på!
Magnus
Guru
Guru
Innlegg: 2286
Registrert: 01/11-2004 23:26
Sted: Trondheim

jepp. Må ikke glemme å kaste pcn også da, og da blir det ikke så stor nytteverdi av denne tråden lenger.

Makan til uopplyst ungdom :/
Gjest

Til Candela
Siden det er du som driver Realisten.com så vet jeg du fremdeles går på videregående. Er det ikke litt tidlig og begynne og beklage seg over ungdommen nå til dags... :P Ellers så er jeg helt ening i det du sier....hehe
Makan til ungdom...
Knut Erik
Tyrann
Tyrann
Innlegg: 549
Registrert: 15/01-2005 23:47

Trådstarter er tydeligvis uopplyst i hvilken rolle matematikken spiller i hans/hennes hverdag. Mangel på skikkelige argumenter får meg derfor til å stenge denne diskusjonen da jeg sterkt betviler at noe vettugt vil komme ut av den. :wink:
Om noen skulle være uenige i denne avgjørelsen - send meg en PM.

Trådstarter bes å trykke her og ikke returnere før han/hun kan oppføre seg skikkelig.


Tråd stengt.
Låst