IMO 2022

Det er god trening å prate matematikk. Her er det fritt fram for alle. Obs: Ikke spør om hjelp til oppgaver i dette underforumet.

Moderatorer: Vektormannen, espen180, Aleks855, Solar Plexsus, Gustav, Nebuchadnezzar, Janhaa

Svar
Mattebruker
Weierstrass
Weierstrass
Innlegg: 456
Registrert: 26/02-2021 21:28

Seks deltakarar frå folkerepublikken Kina gjorde "reint bord" i denne konkurransen. Eit imponerande resultat som ligg utafor fatteevne.
Samtidig må det vere lov å spørje om desse matematikk-talenta har hatt ein ordinær skulegang tilliks med f. eks. norske deltakarar.
Eg har blitt fortalt at kinesiske elevar med gode anlegg blir "fanga opp" alt i barneåra og plasserte i elite-skular. Her får dei utvikle talenta sine
gjennom systematisk trening og stadig meir krevande utfordringar. Kan Gustav stadfeste ( evt. avkrefte) desse opplysningane ?
Gustav
Tyrann
Tyrann
Innlegg: 4555
Registrert: 12/12-2008 12:44

Du har nok rett i det. I tillegg har jeg hørt at kineserne tar IMO ekstremt seriøst, mer enn mange andre land. Uansett er denne prestasjonen temmelig utrolig, og såvidt meg bekjent har det aldri tidligere skjedd at et land har fått maksimalt antall poeng. Selv ikke Terence Tao klarte å oppnå full score, i en konkurranse som på den tiden antagelig var enklere enn i dag. https://www.imo-official.org/participant_r.aspx?id=1581 (selv om Tao bare var 12-13 år da han deltok)
Svar