Oppgave-føring matteeksamen

Det er god trening å prate matematikk. Her er det fritt fram for alle. Obs: Ikke spør om hjelp til oppgaver i dette underforumet.

Moderatorer: Vektormannen, espen180, Aleks855, Solar Plexsus, Gustav, Nebuchadnezzar, Janhaa

Svar
Aderi

Hei! Jeg hadde i dag min første eksamen som student, og den var digital i Inspera. Der var det 10 oppgaver, med 0-3 tilhørende delspørsmål.

Da måtte vi altså laste opp en PDF for hver oppgave. Det jeg dog grunnet stress og dårlig tid glømte å gjøre, var å markere alle deloppgavene med tall.

Altså lastet jeg opp en pdf pr. oppgave, med oppgavene sortert i riktig rekkefølge, men det er ikke alle plasser jeg har markert eksplisitt når en ny deloppgave starter. Jeg har dog alltid begynt på en ny side pr. deloppgave

Kan dette medføre trekk eller noe lignende? Jeg vet ikke dette nødvendigvis er riktig plass å spørre, men jeg er noget stresset...
Kay
Abel
Abel
Innlegg: 684
Registrert: 13/06-2016 19:23
Sted: Gløshaugen

Aderi skrev:Hei! Jeg hadde i dag min første eksamen som student, og den var digital i Inspera. Der var det 10 oppgaver, med 0-3 tilhørende delspørsmål.

Da måtte vi altså laste opp en PDF for hver oppgave. Det jeg dog grunnet stress og dårlig tid glømte å gjøre, var å markere alle deloppgavene med tall.

Altså lastet jeg opp en pdf pr. oppgave, med oppgavene sortert i riktig rekkefølge, men det er ikke alle plasser jeg har markert eksplisitt når en ny deloppgave starter. Jeg har dog alltid begynt på en ny side pr. deloppgave

Kan dette medføre trekk eller noe lignende? Jeg vet ikke dette nødvendigvis er riktig plass å spørre, men jeg er noget stresset...
Det kan bli noe kronglete for sensor å finne ut hva som tilhører hva, og kan muligens medføre trekk da pent og logisk ført er en av kravene som stilles. Likevel er det noe avhengig av hvilken professor og sensor det er som retter. Noen professorer er snillere enn andre. Karakteren din vil neppe falle som resultat av dette, det er nok tatt hensyn til at noen av dere er nye på dette, så ikke stress.
Svar